מכבי נתניה מול הפועל ב"ש 13 ועוד נתניה מכבי נתניה מול הפועל ב"ש

מכבי נתניה ממשיכה להיראות זוועה ולסחוב את כל הליגה על הגב. הפועל ב"ש לא התקשתה לנצח 0:2 וחזרה למקום הראשון

4500 האוהדים הנאמנים של מכבי נתניה אמנם כואבים את מצבה העגום של קבוצתם בטבלה, אבל זה ממש לא מנע מהם לנפק תצוגת עידוד נהדרת עם השירים המקפיצים והדגלים הבוהקים, דקות ארוכות לפני שריקת הפתיחה.

לדאבונם, שריקת הסיום מצאה אותם מאושרים הרבה פחות ופסימיים הרבה יותר, לאחר עוד הפסד ביתי, הפעם 2:0 להפועל באר שבע.
מי שחגגו היו 3000 השרופים מהדרום שעשו את הדרך הארוכה לנתניה, וכבשו את פסגת הטבלה על חשבון מכבי תל אביב.
שלומי דורה, בחולצה לבנה חגיגית, החליף חיבוקים ונשיקות עם ברק בכר, ואפילו שאב אופטימיות בפתיחה, כשבדקה ה-5 כדור חופשי של רומאריו פירס גילח ראש של שחקן הגנה אדום וחמק ליד הקורה. אלא ששמונה דקות מאוחר יותר (13) נזכרו האלפים בצהוב עד כמה ההגנה שלהם פגיעה עד לא קיימת. מאור מליקסון פרץ מימין ושלח רוחב מדויק לאליניב ברדה, שמשום מה ניצב חופשי ומאושר ברחבה והמשיך בקלילות לפינה, 0:1 לב"ש.

חדשות ספורט - 13 ועוד נתניה

פתיחת המשחק | צילום: איציק בן שושן  

נתניה ניסתה לחזור לעניינים וחצי דקה אחר כך סחטה קריאות אכזבה רמות מהקהל, כשפצצה של חמזה בארי מ-25 מ' נעצרה בקורה של דודו גורש.
מי שקיווה שהמגמה החיובית בלבן תימשך, התבדה בדקה ה-24 בחסות האין הגנה של נתניה: הפעם מהראן ראדי היה בתפקיד המבשל עם כדור עומק נהדר, וברדה, שגילה שוב ששחקני נתניה משקיפים עליו ממרחק, אמר תודה רבה ושלח כדור חד לפינה הרחוקה, 0:2.

כאן פקעה סבלנותו של הקהל המקומי, שהחל בקריאות רמות 'תתפטר' בכיוונו של שלומי דורה. בנוסף, הושלכה בכיוונו של המאמן כוס משקה מלאה שנחתה על כר הדשא, מה שיוביל כנראה להעמדה של נתניה לדין משמעתי.
ב"ש, שסגרה עניין בשלב מוקדם, הורידה הילוך במחצית השנייה. הקהל הנתנייתי חידש את השירה וניסה לדחוף את הקבוצה קדימה, אבל על הדשא המקומיים המשיכו להיות חסרי תכלית, כשרק המחליף הפעלתן טל איילה מנסה לעורר אותם מדי פעם. מול ב"ש מודל 2015/16, זה היה רחוק מלהספיק, ונתניה תמשיך לתור אחר ניצחון הבכורה הביתי שלה העונה. רגע יפה התרחש בדקה ה-69, כשכובש הצמד ברדה הוחלף בשלומי ארבייטמן וזכה לתשואות מאוהדי שתי הקבוצות. אגב, אותו ארבייטמן כמעט הפך את הניצחון לתבוסה בנגיעה הראשונה שלו, אבל ברק לוי מנע מנתניה מבוכה גדולה יותר.
באשר לדורה, שמעמדו היה מעורער עוד לפני ההפסד, לא ברור אם ינהל את משחקה הבא של נתניה.
איתו או בלעדיו, באופן אירוני, קצת אחרי שברדה כבש את השני, החלה העונה החדשה של הריאליטי הישרדות. ללא ספק, זה מה שצפוי למכבי נתניה בגרסת המציאות עד תום העונה.
מכבי נתניה: ברק לוי, חסן, מישצ'נקו, ורד, טגה, סמינלאניץ (68, גרשומוב), פירס, לוגסי (80, סיסאיי), בארי, מרגוליס (46, איילה), אבידור.
הפועל ב"ש: גורש, אוחיון (84, ביטון), סוארז, צדק, דוידזאדה (72, תורג'מן), אוגו, חובאן, מליקסון, ראדי, וואקמה, ברדה (69, ארבייטמן).
שפט: רועי ריינשרייבר, 7500 צופים בנתניה.

"מבחינתי אני מאמן נתניה עד סוף הדרך"

מאמן נתניה, שלומי דורה: "זה בעיקר מנטאלי. עד הגול הראשון ב"ש לא עשו שום דבר מיוחד. למחצית השנייה עלינו בלי הרבה מה להפסיד, אבל הלחץ היה גדול מאוד. מבחינתי אני מאמן נתניה עד סוף הדרך. נמשיך להיאבק עם הכלים שיש לנו". על קריאות הבוז מצד הקהל: "אלה חייו של מאמן כדורגל, וזה לא מה שישבור אותי. התרופה הכי טובה תמיד היא 3 נקודות והמטרה כרגע היא לצאת מהתחתית".
שחקן נתניה, ירין חסן: "יש לחץ, המצב לא פשוט, אבל לא הכל מתחבר כמו שאנחנו רוצים. באימונים באמת הכל נראה אחרת ואני מאמין שדווקא עם המאמן הזה אנחנו עוד נוציא את הקבוצה מהבוץ. הדיבורים על המאמן לא נוגעים לנו, ואנחנו איתו. לא דמיינו שנהיה במקום האחרון, אבל נמשיך לעבוד קשה והתוצאות עוד ישתפרו".