מכבי נתניה מול הפועל רעננה הבכורה המחודשת של עטר: נתניה מול רעננה בשבת מכבי נתניה מול הפועל רעננה

כוננות שיא במכבי נתניה לקראת משחק הבכורה של המאמן החדש ישן ראובן עטר בשבת מול הפועל רעננה. ילדים עד גיל 10 בחולצה צהובה ייכנסו בחינם. משטרת נתניה אישרה דגל פריסה לארגוני האוהדים

במכבי נתניה כבר לא יכולים לחכות לשריקת הפתיחה למשחק המסקרן מול הפועל רעננה, (שבת, 19:00, נתניה) כאשר על הקווים יעמוד לראשונה העונה המאמן ראובן עטר.

עם זאת, זוכרים בנתניה היטב, רגע לאחר שחגיגות שובו של האיש והתלתלים הביתה יתפוגגו, צפויים לקבוצה מאבקי הישרדות לא פשוטים, כאשר בראש ובראשונה המטרה היא להיחלץ מהמקום האחרון.

בשל שזרוע ושיפוץ  נרחב במתחם האימונים, התאמנה הקבוצה בשבועיים האחרונים בבית הנבחרות בשפיים, כאשר שני האימונים המסכמים נערכו באצטדיון נתניה. על לפי בקשת ארגוני האוהדים, לפני שריקת הפתיחה יערך טקס הענקת זר פרחים למאמן החוזר ראובן עטר. ברחבת היציע המערבי יועמדו עמדות התרמה של ארגון האוהדים, כאשר כל ההכנסות יועברו לילדים חולי סרטן, לאחר שכבר הותרמו כספים רבים במהלך השבוע.

בתום מאמצים רבים של יו"ר המועדון, דורון אוסידון, אישרה השבוע משטרת נתניה שימוש בדגל פריסה במשחקים הקרובים בהתאם להנחיות הנהלת האצטדיון ובתאום עם ארגוני האוהדים. הכנסת דגלים ואביזרי עידוד נוספים אושרו גם הם לקראת המשחק הקרוב.

דורון אוסדון התייחס לעניין אביזרי העידודו ואמר: " במשחק הקודם התחלנו בפיילוט של הכנסת ציוד עידוד ,אשר לא אושר בעונה הקודמת, כאשר התבססנו על בניית מערכת אמון חדשה בין משטרת נתניה, הקהל והנהלת המועדון. אני שמח שהצלחנו לצאת לדרך חדשה מבחינת הכנסת ציוד עידוד ואני יודע שהנושא של דגל הפריסה היה חשוב מאוד לאוהדים, ולחווית הצופה באצטדיון הביתי שלנו. עבדנו מאוד קשה על מנת למצוא פתרון יצירתי שיתאים לכל הגורמים הרלוונטיים, ובהתאם להנחיות המשטרה על מנת לשמור על הסדר ולא לסכן את הצופים במהלך המשחק. אני בטוח שזוהי רק ההתחלה, ושהקהל של נתניה יעמוד בחזית תצוגות הקהל בעונות הבאות".

בנוסף, בהתאם להנחיות הנהלת אצטדיון נתניה, לא ימכרו גרעינים במזנונים באצטדיון וכמו כן לא תתאפשר הכנסה של אלו לשטח האצטדיון.

חנות המוצרים הרשמית של המועדון תפתח החל מהשעה 18:00 , כאשר מחזיקי מנוי לעונה הקרובה ייהנו מהטבה של 10% על כל המוצרים. בסמוך לחנות הרשמית, תועמד עמדה לחלוקת כרטיסים לילדים עד גיל 10 אשר יגיעו עם חולצה צהובה וכאמור יזכו להיכנס בחינם למשחק. אוהדי הפועל רעננה ישבו ביציע המשפחות בצד המזרחי של האצטדיון.