נתניה במחזור הקודם מול רעננה העולם שייך לצעירי נתניה: נאג'ר וג'בארין עשויים לקבל דקות מול חיפה נתניה במחזור הקודם מול רעננה
מכבי נתניה מתכוננת למשחק החוץ בשבת מול מכבי חיפה. השוער ברק לוי פצוע אך צפוי לשחק
במכבי נתניה כבר לא זוכרים מתי צברו את נקודת הליגה האחרונה שלהם, אבל בקבוצה מסרבים להרים ידיים במאבקי התחתית וינסו לשנות מומנטום דווקא בסמי עופר מול מכבי חיפה (שבת, 17:30).
המאמן ראובן עטר יפגוש את קבוצת נעוריו, מה שתמיד מספק פיקנטריה במיטבה, כשהירוקים מצידם מגיעים במצב רוח מרומם אחרי שהביסו 0:3 את הפועל תל אביב. 
עטר כבר הספיק לערוך שיחה קשה עם השחקנים לאחר ההפסד בבכורה המחודשת שלו, 3:1 מול רעננה, והבהיר היטב כי מי שיפריע לדעתו לקבוצה במאבקי התחתית יזוז הצידה, כשבקבוצה כבר מתכננים לא מעט שינויים בחלון ההעברות בינואר. 
שחקני הנוער, המגן השמאלי פאדי נאג'ר והחלוץ עבד ג'בארין, הוקפצו לסגל המורחב של הקבוצה הבוגרת ואף עשויים לקבל את ההזדמנות כבר במשחק הקרוב מול חיפה. 
נאג'ר, שישב על הספסל מול רעננה, אף נמצא בתמונת ההרכב בעקבות פציעתו של המגן שמעון הרוש, שככל הנראה לא יהיה בסגל. ג'בארין, המשחק מתחת לחלוץ, תורגל באימון על חשבונו של מילאן סמיליאניץ', אך לא ברור אם יפתח. 
בגזרת השוערים, ברק לוי סובל מפציעה בקרסול, אך ערך אימון מלא ובמועדון העריכו כי הוא צפוי לשחק, גם אם ייאלץ לקבל זריקה. בכל מקרה, שניר דורי נמצא בכוננות למקרה שלוי לא יוכל ליטול חלק בהתמודדות.