נתניה נוצחה 1:0 מול מכבי חיפה נשארו עם המחמאות: נתניה נוצחה 1:0 מול מכבי חיפה נתניה נוצחה 1:0 מול מכבי חיפה
רובן עטר הימר על הצעירים זיו וג'בארין בסמי עופר והיה קרוב לצאת עם נקודה, אבל המחליף יוסי בניון עשה את ההבדל עם שער ניצחון ארבע דקות לסיום. פרגון לשני המאמנים ביציעים
נתחיל מהסוף: רובן עטר ומכבי נתניה עדיין במקום האחרון בטבלה אחרי הפסד אכזרי 1:0 מול מכבי חיפה, ולמרות שהיהלומים בהחלט יכולים לשאוב עידוד מהיכולת המשופרת בסמי עופר, עם מחמאות לא הולכים למכולת ומי שיצא מחויך בסיום היה יוסי בניון, השחקן הכי מושמץ בחיפה בתקופה האחרונה, שעלה כמחליף וכעבור שלוש דקות בלבד כבש שער ניצחון דרמטי.

יפה היה לראות את הפרגון לשני המאמנים ביציעים, כשהקהל הירוק זוכר כמובו חסד נעורים לעטר וקיבל אותו בתשואות, ומנגד אוהדי נתניה לא שכחו מי השאיר אותם אשתקד בליגה, והכינו שלט צהוב שחור עם הכיתוב: "רוני לוי, תודה על הכל'.
לפני השריקה רצו שחקני נתניה להודות לאוהדים שהגיעו, ומהיציע החזירו להם בקריאות 'מלחמה'.
ונתניה אכן נלחמה. עטר הפתיע כששילב בהרכב את הצעירים עבד ג'בארין ויאיר זיו, שערכו הופעת בכורה בליגת העל, והשניים החזירו לו בהמון נחישות והקרבה.
נתניה לא התבטלה בפני חיפה וניסתה לכבוש בפתיחה. בדקה ה-12 גאל מרגוליס ספק נדחף ע"י טוואטחה, אבל השופט ארז פפיר הורה להמשיך. חמזה בארי ניסה את כוחו בבעיטה מרחוק בדקה ה-29, אבל סטויקוביץ' היה במקום, 0:0 בהפסקה.
גם החצי השני התנהל בעצלתיים ושחר הירש עוד הספיק לסחוט הדיפה טובה מברק לוי. כשנראה היה שהמשחק יסתיים ללא שערים, הגיע הרגע הגדול של יוסי בניון. הקפטן, שנכנס כמחליף בדקה ה-83, המשיך (86) נהדר מהאוויר פנימה הגבהה מדויקת של טוואטחה ונתן תשובה מוחצת למבקריו, 0:1 לחיפה בסיום.
הקהל הירוק חגג בשירת 'יהלום יהלום' לכבודו של הקפטן הירוק, בשעה שהיהלומים מנתניה ירדו מאוכזבים אחרי עוד הפסד בסדרה ארוכה, ומצבם בתחתית מוסיף להיות קשה מאוד.