מחפש ניצחון ראשון. עטר פותחים סיבוב: עטר מחפש ניצחון בכורה בקדנציה המחודשת בנתניה מחפש ניצחון ראשון. עטר
היהלומים, השקועים עמוק במקום האחרון, יארחו בשבת את מכבי פתח-תקוה
למרות הפסימיות שהפגינו לא מעט אוהדים לאחר התיקו המאופס מול הפועל עכו, במכבי נתניה שאבו מעט עידוד מהמחויבות של השחקנים במשחק האחרון, ויגיעו בשבת (18:30, נתניה) בכוחות מחודשים כדי לזכות סוף סוף בניצחון ראשון עם המאמן החדש-ישן ראובן עטר, כשיארחו את מכבי פ"ת. 
עטר, שהצהיר בסיום התיקו מול עכו כי המטרה תהיה לצבור 20 נקודות בסיבוב השני, יודע שהמשימה לא תהיה פשוטה, וודאי מול הלוזונים שמגיעים מהמקום הרביעי ורוצים להמשיך להתבסס בפלייאוף העליון. גם בנתניה יודעים שההזדמנויות הרבות שיצרה הקבוצה מול עכו צריכות להספיק בעתיד לניצחון, ומקווים כי שחקני ההתקפה יהיו מרוכזים יותר מול השער. 
גאל מרגוליס, שסובל מרגישות במפשעה, בספק להתמודדות, כשבמידה ולא יהיה כשיר עשוי חביב הקהל, טל איילה, לפתוח במקומו. עטר צפוי להמשיך במגמה בה החל בשבועות האחרונים ולתת את הבמה לצעירים המוכשרים ממחלקת הנוער, בהם יאיר זיו ועבד ג'בארין. 
בקבוצה כבר מביטים בציפייה לעבר פתיחת חלון ההעברות בינואר, וחושבים על חיזוק החלק ההתקפי, כשבין המועמדים להגיע נמצאים הקשר מירקו אורמוש, וכן חן עזרא ואלון תורג'מן, אליהם תיתכן פניה במידה וישוחררו ממכבי חיפה.