0:0 בין נתניה למכבי פ"ת עוד חוזר הניגון: 0:0 בין נתניה למכבי פ"ת 0:0 בין נתניה למכבי פ"ת
התסריט מול עכו בשבוע שעבר חזר שוב מול המלאבסים. נתניה רשמה החמצות מזעזעות מול הקבוצה של רן בן שמעון ורשמה תיקו ביתי שני ברציפות ללא שערים. עטר עדיין מחפש ניצחון ראשון
המשחקים של נועלת הטבלה, מכבי נתניה, הופכים משבוע לשבוע לקשים יותר לצפייה. מחד, השחקנים של ראובן עטר מגלים יותר מחויבות ושומרים על רשת נקיה שבוע שני ברציפות, אבל מאידך, עם החמצות מסמרות שיער כמו אלה מול מכבי פ"ת, המשימה לשרוד בליגה נראית כמעט בלתי אפשרית. 

כמו מול עכו בשבוע שעבר, החצי הראשון התנהל בשליטה מקומית וקשה היה לזהות שהיריבה מדורגת במקום הרביעי בטבלה. בדקה ה-20 מילאן סמיליאניץ' כמעט הפתיע את איתמר ניצן עם הגבהה חדה מימין, אבל הכדור נחת על גג השער.
נתניה יכולה הייתה לכבוש בדקה ה-36, אבל יובל אבידור בעט מקרוב ברשלנות לגופו של ניצן.
שתי דקות למחצית הגיעה ההחמצה הגדולה ביותר של נתניה: מהלך יפה שהחל ברומאריו פירס, שמצא נהדר באגף את טל איילה. האחרון העביר רוחב מדוד למומודו סיסאיי, שהיה חייב להבקיע מ-5 מ', אבל בעט חלש וסחט הצלה ענקית מאיתמר ניצן.
המלאבסים התעוררו מעט במחצית השנייה והגיעו למספר הזדמנויות.
בדקה ה-48 הניף איטור מונרוי רגל מ-25 מ', אבל ברק לוי היה עירני וקלט.
בדקה ה-55 כמעט שער לפ"ת, כשדור אלו הגביה נהדר מימין והמחליף דור חוגי נגח טוב, אבל החטיא במעט את המסגרת.
עד הסיום המשיכו שחקני נתניה להוציא מהכלים את יושבי היציע, כשהדברים אמורים בעיקר לגבי סיסאיי, עם משחק מאוד לא מדויק ואיבודי כדור מרגיזים.
הקהל, כמו בשבוע שעבר, כיבד את שריקת הסיום בשריקות בוז לצד קריאות 'תורידו ת'חולצות'. ראובן עטר יצטרך לחפש את ניצחון הבכורה שלו במקום אחר.

מכבי נתניה: לוי, חסן (53, טגה), מישצ'נקו, ורד, זיו, פירס, סמיליאניץ', בארי, סיסאיי, איילה (75, מזרחי), אבידור (61, מרגוליס).
מכבי פ"ת: ניצן, דוס סנטוס, דנינו, מונרוי, אלו, פסר (86, טוויטו), קניוק, שמש (45, חוגי), תומא, כליבאת, יעקובוביץ' (68, מלמד).
שפט: שלומי בן אברהם, 3200 צופים בנתניה.

עטר: "נתחזק בחלק ההתקפי"

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר: "הקהל הביע את מורת רוחו בסיום אבל עודד במשחק. האוהדים קונים מנויים ורוצים לראות את הקבוצה מנצחת בבית. שוב, כמו בשבוע שעבר, אני מרוצה מהמחויבות של השחקנים אבל אנחנו מחמיצים הרבה וכמובן שנצטרך לשפר את זה ולהתחזק בחלק ההתקפי".

מאמן מכבי פ"ת, רן בן שמעון: "אם זה היה תלוי בי וזה לא, הייתי מחזיר חלק ממחיר הכרטיס. שיחקנו מול קבוצה שחייבת את הנקודות וזה משחק חמישי שלא ספגנו. אנחנו צריכים להשתפר ואם היינו חדים יכולנו לכבוש בסוף".