הפסד 1:0 לבני יהודה טוטו-לוזר: נתניה הודחה מגביע הטוטו אחרי הפסד 1:0 לבני יהודה הפסד 1:0 לבני יהודה
תיקו ללא שערים מול בני יהודה היה מספיק לחבורה של ראובן עטר כדי להעפיל לחצי הגמר, אבל המחליף ג'וד נורו כבש, העניק ליוסי מזרחי ניצחון ראשון ושלח את הזהובים לארבע האחרונות במפעל
במכבי נתניה חלמו על העפלה לחצי גמר גביע הטוטו, שתכניס עוד כמה שקלים לקופה הדלילה של המועדון ותסייע לחזק את הקבוצה בינואר. כל מה שהיו צריכים בנתניה הוא תיקו מאופס מול בני יהודה בגומלין רבע הגמר, אחרי 1:1 במשחק הראשון.

הפסד 1:0 לבני יהודה

אלא שלבני יהודה ולמאמן הטרי יוסי מזרחי היו תכניות אחרות. הזהובים רשמו ניצחון חוץ 0:1, העפילו על חשבון נתניה לחצי הגמר ועל הדרך העניקו ניצחון בכורה למזרחי בקבוצתו החדשה.
המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, כשרק מושיקו לוגיסו (20) וחמזה בארי (65) ניסו לאיים מעט על שער האורחים, אבל לא הכניעו את איינוגבה.
בתווך, האוהדים בצהוב הריעו לחילוף מוקדם של מומודו סיסאיי, וכמובן לא שכחו לו את ההחמצה הנוראית מול מכבי פ"ת רק שלושה ימים קודם לכן.
הרגע הגדול של בני יהודה הגיע בדקה ה-67: פדרו גלבאן הכניס כדור על מגש למחליף ג'וד נורו, שהסתנן לרחבה, התגבר על ההגנה המקומית ובעט היטב לפינה ופנימה, 0:1 לבני יהודה.
גלבאן וגל צרויה עוד יכלו להגדיל את התוצאה, אבל בשורה התחתונה גם 5 דקות תוספת זמן לא הועילו לנתניה, ושריקת הסיום מצאה את הקהל המקומי בפוזה הקבועה עם שריקות בוז צורמות.
שפט: אוראל גרינפלד, 1300 צופים בנתניה.

מזרחי: "לוקח רק את התוצאה"

מאמן בני יהודה, יוסי מזרחי: "אני יכול לקחת מהמשחק הזה רק את התוצאה. הבקענו את השער שהיינו צריכים ועלינו. הייתי בנתניה שנה וחצי, חבל מאוד שזה נגמר כמו שזה נגמר, אבל אלה החיים. לא התפקיד שלי לדבר על נתניה של היום".
שחקן מכבי נתניה, אמייה טגה: "באנו לנצח את המשחק אבל לא הצלחנו להבקיע. הכסף של גביע הטוטו חשוב מאוד למועדון ורצינו לעלות שלב, אבל נצטרך לנסות להביא את הנקודות בליגה. המצב של הקבוצה כואב, אנחנו רוצים וצריכים את הקהל איתנו. עם הקהל אני מאמין שנצבור נקודות ונוכל להישאר בליגה".
ש