1:1 בין נתניה להפועל תל אביב לקח וגם נתן: 1:1 בין נתניה להפועל תל אביב 1:1 בין נתניה להפועל תל אביב
תצוגת שיפוט נוראית של דניאל בר נתן עם הרחקה ופנדל שלא היו גרמה למשחק רווי עצבים בנתניה. שוויון גם בהרחקות
במכבי נתניה כבר ראו את הניצחון הביתי הראשון העונה, רגע לפני שמסתיימת לה שנת 2015, אבל רגע אחד של חוסר עירנות מצד השוער המקומי ברק לוי הביא לחלוקת נקודות מול הפועל תל אביב, שבעצמה נמצאת בצרות צרורות, 1:1 בסיום

'גיבור' המשחק היה השופט דניאל בר נתן, עם תצוגת שיפוט נוראית שעלה ממנה לכל אורך 90 הדקות ריח חריף של פנקסנות. 

הדרמה החלה כבר בדקה ה-6: קלאודיו בומבה נשלח קדימה, ונפל על סף הרחבה לאחר שנגע קלות ברגלו של עומר ורד. השופט בר נתן קנה את ההצגה, הראה למגן הנתנייתי ההמום את האדום, וגרם למחאה גדולה ביציעים ועל הספסל של נתניה.
בדקה ה-45 'החזיר' בר נתן לנתניה בריבית דריבית, כששרק משום מה לפנדל אחרי הכשלה כביכול של איעד אבו עביד על גאל מרגוליס.
הקפטן רומאריו פירס ניגש בקור רוח לבעיטה, שלח כדור שטוח פנימה ורץ לחגוג עם הקהל, 0:1 לנתניה.
נתניה, חרף החיסרון המספרי, עלתה נמרצת לחצי השני, אבל מרגוליס וחמזה בארי פספסו הזדמנויות טובות לכיבוש.
בדקה ה-70 הגיע הרגע הגדול של האדומים. המחליף סיארז' נסאר, שידוע בבעיטות החופשיות הנפלאות שלו, שיגר כדור מ-30 מ' אל בין החיבורים. ברק לוי שחלם, הצליח רק ללטף את הכדור בדרך לרשת, 1:1.
שבע דקות מאוחר יותר (77) איזן בר נתן את מצבת השחקנים במגרש, כשהראה לאבו עביד צהוב שני ואדום אחרי עבירה לא גסה במיוחד, חרף מחאותיו של המגן, אקס נתניה שזכה לשריקות בוז חריפות מהאוהדים.
ראוי לציון הבלם הצעיר של נתניה, סייף פאדול, בהופעת בכורה מצוינת עם כמה תיקולים נהדרים, שזכה בנוסף לעידוד פרטי וקולני מהיציע. שאפו.
שפט: דניאל בר נתן, 5000 צופים בנתניה.

עטר: "אין ספק שנישאר בליגה"

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר; "היינו ממש קרובים לניצחון, אבל ספגנו שער מ-30 מ' וזה מאוד מאכזב. אני לא יכול לבוא בטענות לשחקנים, אבל יש לנו בעיה של רגל מסיימת. נתחזק בחלק הקדמי. לא מתפקידי לדבר על השיפוט. הקבוצה נלחמת ולא מוותרת ואין לי ספק שנישאר בליגה".
מגן מכבי נתניה עומר ורד: "אין ספק שהייתה טעות שיפוט, אבל נרגעתי וצריך להמשיך הלאה. גם השופט הוא בן אדם. אולי צריך להתחיל לבטל אדומים אם רואים במצלמות שהייתה טעות".
מאמן הפועל תל אביב, גיא לוי: "בפעם הראשונה העונה יצאנו מפיגור ומבחינתי זה מאוד משמעותי. הבחורים היו רגועים מנטאלית ולא נשברו, אבל הגיע לנו לנצח".