בתמונה: המאמן הזמני גיא צרפתי יכול להיות גרוע יותר? נתניה מארחת את בני יהודה בתמונה: המאמן הזמני גיא צרפתי
אחרי שבוע קשה שכלל פיטורי מאמן והדחה מהגביע, בנתניה עדיין אין מאמן חדש, אבל התקוות ישנות: לנצח לראשונה העונה בבית. צרפתי יעמוד על הקווים, אוסידון ייפגש עם אלי כהן, שעשוי לסכם
ימים קשים מאוד עוברים על מכבי נתניה. הקבוצה, שפיטרה בתחילת השבוע את ראובן עטר, טרם מינתה מאמן חדש, כשבתווך הגיעה ההדחה המפתיעה מהגביע מול נס ציונה מליגה א', שגררה עמה ניסיונות של אוהדי הקבוצה לתקוף את היו"ר, דורון אוסידון.

המאמן הזמני, גיא צרפתי, שהצהיר לאחר ההפסד בגביע כי במועדון עדיין מאמינים ביכולתם לשרוד בליגה, צפוי לעמוד על הקווים ולהדריך את הקבוצה גם מחרתיים (שבת, 18:30, נתניה) במשחק הביתי מול בני יהודה.

נתניה, שרחוקה כבר 9 נקודות מהקו האדום, תקווה בפעם המי יודע כמה לנצח בביתה לראשונה העונה ולשאוב מעט אופטימיות להמשך המאבקים בליגה.

גזרת המאמן ממשיכה לבעור בקבוצה, ואחרי שנבדקה מועמדותם של בני לם ויובל נעים, צפוי אוסידון להיפגש הערב עם אלי כהן, שפוטר העונה מבני סכנין. במידה ויושג סיכום עם כהן, צפויה סכנין לשאת בחלק מעלות שכרו והא עשוי להגיע בשבת למשחק ולצפות בקבוצתו החדשה מהיציע.

המגן שמעון הרוש, שמחלים מפציעה, עשוי לפתוח בהרכב לראשונה מזה תקופה ארוכה. אנדריי מישצ'נקו וסער בנבנישתי, שלא שותפו במשחק הגביע, צפויים לפתוח אף הם.