מנחם קורצקי יש מאמן: מנחם קורצקי חתם במכבי נתניה מנחם קורצקי | תמונה באדיבות מכבי נתניה

המאמן, שהוביל את הפועל פ"ת לראשות הטבלה הלאומית, ינסה לעשות את הבלתי ייאמן ולהשאיר את נתניה בליגה. קורצקי: "אין שום סיבה שלא נעמוד במשימת ההישרדות". מחרתיים המשימה מתחילה במשחק חוץ קריטי בכפר סבא

לאחר סאגה ארוכה ולא מעט שמות של מועמדים שנזרקו לחלל האוויר, סוף סוף יש מאמן חדש למכבי נתניה: מנחם קורצקי, שהדריך עד אמצע השבוע את מוליכת הליגה הלאומית, הפועל פ"ת, חתם בנתניה וכבר העביר את אימון הבכורה בקבוצתו החדשה.

קורצקי, שהצליח מאוד בקדנציות האימון בעירוני רמה"ש והפועל רעננה, אותה העלה לליגת העל, אימן גם כאמור בהפועל פ"ת, איתה ירד ללאומית, ובבית"ר ירושלים. כשוער אף שיחק בעבר בנתניה. ההחתמה של קורצקי מעידה כי במועדון טרם הרימו ידיים באשר למשימת ההישרדות, והמאמן יהיה הרביעי העונה שיעמוד על הקווים, אחרי שלומי דורה, ראובן עטר וגיא צרפתי.

"מועדון מכבי נתניה מקדם בברכה את המאמן החדש מנחם קורצקי", נמסר בהודעה הרשמית של הקבוצה. "מנחם חוזר לשורות המועדון בו שיחק בעבר כשחקן פעיל, לאחר שעבר מהפועל פ"ת שאף תשתתף ב-50% מעלות שכרו עד תום העונה".

יצוין כי קורצקי הוא המינוי הראשון בעידן של עודד מכנס כיועץ מקצועי תחת היו"ר דורון אוסידון.

מנחם קורצקי אמר לאחר החתימה: "החזרה לנתניה היא מבחינתי חזרה הביתה. נתניה הוא מועדון מפואר, בעל מורשת ומתקנים מהמפוארים בישראל. אין שום סיבה שלא נצליח לעמוד במשימת ההישרדות. יש מספיק נקודות בקופה וראיתי את האמונה והנחישות בעיניים של השחקנים. אני קורא לאוהדים לתמוך בשחקנים וללוות אותנו כבר במשחק הקרוב בלויטה בשבת. ביחד, בעזרת השם, נעמוד במשימה".    

היו"ר דורון אוסידון: "מנחם הוא האיש המתאים ביותר למשימה העומדת בפני כולנו שהיא הישרדות המועדון בליגת העל. למנחם ניסיון עשיר וידע מקצועי רב שכולנו מאמינים שיסייע לקבוצה. אני מאמין כי יחד עם הרכש החדש שהחתמנו השבוע, מאמן בעל ניסיון על הקווים ובתמיכת הקהל, נוכל לצאת לדרך חדשה".

כאמור, בשבת (שבת, 19:00, לויטה) תתארח הקבוצה בכפר סבא ותנסה בפעם המי יודע כמה לשפר עמדות בתחתית. החלוץ היהודי ארון שוינפלד צפוי לערוך הופעת בכורה, כשגם זאביק חיימוביץ', שלא קיבל העונה הזדמנויות, ומושיקו לוגסי, שקיצץ בשכרו ונשאר, עשויים לקבל הזדמנות מחודשת בעידן קורצקי. סייף פאדול, שהורחק בתוספת הזמן מול בני יהודה, ייעדר.