יקבלו השבוע משכורת? נתניה בפעולה צרות בצרורות: משכורות פברואר טרם שולמו לשחקני נתניה  יקבלו השבוע משכורת? נתניה בפעולה | תמונה: מכבי נתניה
בקבוצה זועמים על העירייה בטענה שטרם העבירה את ההקצבה השנתית לקבוצה, מה שמקשה על התשלום לשחקנים ושאר העובדים במועדון. היו"ר אוסידון קיבל התרעה בכתב לשלם את המשכורות עד ה-15 בחודש. העירייה בתגובה: "התנהלותו הכספית של המועדון נמצאת באחריותו הבלעדית"
שוב לא שקט במכבי נתניה. לאחר המרורים הרבים שאכלה הקבוצה על כר הדשא, ולאור העובדה שבמועדון השלימו כבר מזמן עם הירידה לליגת המשנה, הדבר האחרון שהיה חסר כעת במועדון הצהוב הוא עיכוב בשכר. 

יקבלו השבוע משכורת? נתניה בפעולה | תמונה: מכבי נתניה

 
הנה המציאות נוסח מכבי נתניה נכון למרץ 2016: משכורות חודש פברואר, שאמורות היו להיות משולמות עד ה-9 בחודש הנוכחי, טרם הועברו לחשבונות הבנק של שחקני הקבוצה ועובדי המועדון. 
בקבוצה מפנים אמצע מאשימה כלפי עיריית נתניה וטוענים כי ההקצבה השנתית בסכום של כ-900 אלף ש"ח, טרם הועברה לקופת המועדון, מה שמקשה מאוד כאמור על תשלום המשכורות. 
"אם לא מספיק המצב הקשה בליגה, פשוט מביך ועצוב המצב שהגענו אליו עם עניין המשכורות" , התייחס לנושא גורם במועדון. "לכולנו יש משפחות לפרנס וחשוב לכולם שהכסף ייכנס בזמן. אני מקווה מאוד שהעניין הזה ייפתר בהקדם האפשרי". 
בנוסף, הובא הנושא לידיעתו של ניר אלון, ראש חטיבת הספורט בהסתדרות, ששלח בתגובה מכתב התרעה ליו"ר דורון אוסידון, בו הוא מורה לו לשלם את החוב לשחקני הקבוצה עד ה-15 בחודש, יום שלישי הקרוב. 

תגובת עיריית 

קבוצת מכבי נתניה אינה גוף עירוני והעירייה איננה בעלת מניות בקבוצה ומכאן שהתנהלותו הכספית של מועדון מכבי נתניה נמצאת באחריותו הבלעדית.
העירייה מצידה עשתה כל מאמץ כדי לסייע לקבוצה, בכפוף להוראות החוק והעבירה תמיכה כספית כפי שהעבירה לקבוצות הספורט השונות, על פי נוהל תמיכות ובהתאם לקריטריונים שנקבעו בוועדת התמיכות העירונית ואושרו במועצת העיר.
כמו כן יובהר כי העירייה לא העמידה הלוואות לקבוצה אלא ערבות להלוואה בלבד באישור כל הגורמים הרלבנטיים.