נתניה תארח את אליפות מדינות הים התיכון בשחייה אמנותית | צילום: ארכיון נתניה תארח את אליפות מדינות הים התיכון בשחייה אמנותית נתניה תארח את אליפות מדינות הים התיכון בשחייה אמנותית | צילום: ארכיון

העיר נתניה תארח בשבוע הבא את אליפות מדינות הים התיכון בשחייה אמנותית בישראל. השנה ייקחו חלק בתחרות 28 מדינות, ביניהן נבחרות ארה"ב ויפן
התחרות תתקיים במכון וינגייט בתאריכים 21-24.7.

נתניה תארח את אליפות מדינות הים התיכון בשחייה אמנותית | צילום: ארכיון

האליפות מיועדת לגילאים צעירים ולראשונה ישתתפו גם נבחרות הפאר של ארה"ב, יפן ודרום אפריקה, לצד אלופות העולם מרוסיה. זו תהיה האליפות הגדולה ביותר שנערכה במסגרת משחקי הים התיכון ובאיגוד השחייה הישראלי נערכים לאירוח המשלחות הרבות.

השחיינית האולימפית אנטסטסיה גלושקוב התחילה את דרכה בתחרות הקומן כאשר זכתה במדליית הזהב הראשונה בישראל במסגרת זו. בהמשך, ייצגה את ישראל בשלוש אולימפיאדות ובעוד כחודש היא תתחרה באולימפיאדה הרביעית.

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר: "אנו מקדמים בברכה את 28 המשלחות ממדינות ברחבי העולם באליפות מדינות הים התיכון בשחייה אמנותית, המתקיימת המכון הלאומי וינגייט. נתניה, עיר מובילה בתחום הספורט אירחה אליפויות בינלאומיות בתחומים שונים וביניהם את אליפות אירופה בשחייה שזכתה להצלחה רבה. אני מזמינה את חברי המשלחות והמתמודדים להכיר, לטייל ולבלות בנתניה-הריביירה של ישראל".

יו"ר איגוד השחייה, סימון דוידסון: "באליפות הקרובה של מדינות הים התיכון יגיעו מספר שיא של 28 מדינות, וזו תהיה הפעם הראשונה שמגיעות גם נבחרות מארה"ב ומיפן. רגע לפני האולימפיאדה כולם מוזמנים לבריכה במכון וינגייט לצפות בדור העתיד המוכשר של השחייה האומנותית. אני מאחל לכולם אליפות שמחה ומוצלחת".