נתניה הולכת חזק על האליפות קיץ על החוף: נתניה הולכת חזק על האליפות נתניה הולכת חזק על האליפות
ליגת כדורגל החופים תצא לדרך ביום שישי וכרגיל בשנים האחרונות מבטיחה קרנבל בסופי השבוע הלוהטים בחוף פולג. חבר המועצה יוסי דורון: "בכל שנה אני מתרגש מחדש. אנחנו באים לזכות באליפות"
החגיגה הגדולה על החול החם בחוף פולג תצא לדרך מחר (שישי) עם פתיחתה של ליגת כדורגל החופים.
במוקד תנסה מכבי נתניה לפתוח את העונה ברגל ימין, כשתפגוש לדו קרב כל צהוב את בית"ר ירושלים (17:20). 
"בכל שנה אני מתרגש מחדש לקראת פתיחת העונה", מתכונן חבר המועצה יוסי דורון, שקיבל את הקבוצה לידיו לפני תשע שנים "בירושה" ומאז הפך לאחד האנשים המזוהים ביותר במועדון. "אגיע לכל משחק יחד עם משפחתי כדי לתמוך ולעודד את הקבוצה". 
השינוי המשמעותי העונה בנתניה יהיה על הקווים, כשהמאמן הוותיק בני לם פרש בסיום העונה שעברה ואת מקומו ימלא לירון פרטוק, שהיה ממקימי הקבוצה ושיחק בה מיומה הראשון בחופים. "מרגש מאוד לחזור לנתניה, בה התחלתי כשחקן לפני 11 שנה", אמר פרטוק. "אני נתנייתי מבטן ומלידה והקבוצה הזו יקרה לי מאוד. השאיפה היא קודם כל ליהנות, אבל כמובן שאנחנו רוצים להגיע לפיינל-פור ולהתמודד על התואר".

חלק מה-DNA

חדשות ספורט - קיץ על החוף: נתניה הולכת חזק על האליפות
"בני לם רצה לנוח בקיץ הזה אחרי שנים ארוכות בחופים", התייחס יוסי דורון למאמן הוותיק. "בכל קיץ הליגה מתחילה עם סיום עונת הכדורגל והוא נכנס לרוטינה בה לא הצליח להיות עם המשפחה שלו. למרות זאת, בראש ובלב הוא כל הזמן עם הקבוצה. הוא מלווה אותנו ואנחנו מתייעצים איתו כל הזמן. בני לם הוא שותף מלא להכנה של מכבי נתניה העונה והוא חלק מה-DNA של הקבוצה הזו. אני מאחל המון הצלחה ללירון פרטוק, שחזר הביתה, הפעם כמאמן. אנחנו מאמינים בו מאוד ובטוחים שהוא יוביל אותנו להצלחות". 

שדרה מקומית, שני ספרדים וברזילאי

מכבי נתניה שובצה לבית 1, ומלבד בית"ר ירושלים תפגוש בו את פלפלה כפר קאסם, איחוד בני סכנין, מכבי חיפה והפועל כרמיאל. תקציב הקבוצה עומד על כ-250 אלף ₪ ועל החול ייתנו את הטון גם השנה השדרה הנתנייתית, הכוללת את אדם לם, אלון לוי, בן בריגה והשוער השני אבי גבאי. אליהם יצטרפו הבלם אלעד שיק שהגיע מכפר סבא ושחקני הרכש מפתח תקוה – השוער חן ברקוביץ' והחלוץ עומר בוארון – שגם הוא, אגב, נתנייתי. 
בגזרת הזרים ישחקו הברזילאי ריידר ריסנדה, ששיחק אשתקד במכבי חפה, לצד הספרדים בעלי השמות האקזוטיים פראן מחיאס ופדרו חואן, מלך שערי הליגה הספרדית בעונה שעברה. 
המטרה העיקרית של נתניה תהיה לעצור את הדהרה של פלפלה כפר קאסם, שזכתה בארבע אליפויות בחמש השנים האחרונות (בתווך זכו היהלומים בתואר בשנת 2014) והיא הייתה זו שהדיחה אשתקד את נתניה בחצי הגמר. 
"יש לכפר קאסם קבוצה איכותית, אנחנו אוהבים אותם ומפרגנים להם", מסכם יוסי דורון. "אבל בניגוד לשנתיים האחרונות, הפעם אנחנו באים לקחת את האליפות וללכת בגאווה הביתה".