מכבי נתניה החמצה צהובה: נתניה הפסידה 3:2 למכבי תל אביב 0:3 לנתניה על הפועל רעננה

נתניה שיחקה נהדר והוליכה פעמיים, אבל מכבי תל אביב השלימה מהפך ויצאה עם כל הקופה. קייטה וסבע כבשו ליהלומים, שספגו הפסד ראשון העונה

מכבי נתניה יכולה לראות עצמה מאוכזבת, כשהציגה הערב (שני) כדורגל נהדר במחצית הראשונה מול מכבי תל אביב, אבל בסיום ספגה הפסד ראשון העונה וירדה מנוצחת 3:2.

גם ללא ערן לוי, שלמרות שנרשם בהרכב לא היה כשיר ברגע האחרון, נתניה תקפה בפתיחה ובדקה ה-12 הציל פרדראג ראיקוביץ' שער בטוח כשהדף נגיחה של עדן שרם. בדקה ה-20 זה כבר נכנס. קובי מור הגביה מדויק משמאל ואלחסן קייטה ברח לשני הבלמים ונגח מצוין לפינה, 0:1. שתי דקות אחר כך מכבי תל אביב חזרה למשחק, עם טיל מ-30 מ' של עומר אצילי היישר לחיבורים, 1:1. 

בדקה ה-29 מתפרצת קטלנית של נתניה מצאה את עלי מוחמד לא מכוסה, והאחרון שלח את דיא סבע שהמשיך פנימה וקבע את תוצאת ההפסקה, 1:2.
אלא שמכבי תל אביב המנוסה עלתה אחרת לחצי השני והשלימה מהפך תוך תשע דקות. בדקה ה-50 וידאר קיארטנסון ניצל טעות בהגנה, עקף מצוין את ברנקו ורגוץ' ושלח לפינה הרחוקה ופנימה, 2:2. בדקה ה-59 היה זה ניק בלקמן, שהפציץ מ-27 מ' לחיבורים והשלים מהפך, ממנו נתניה כבר לא הצליחה לחזור.