יוסף כהן (ערירי) ז"ל מכבי נתניה - הרבה מעבר לעוד מועדון כדורגל יוסף כהן (ערירי) ז"ל

מכבי נתניה הוכיחו פעם נוספת את גדולתם עת הגיעו הגיעו בהרכב מלא כל אנשי המועדון לחלוק כבוד אחרון לאוהד הקבוצה ערירי שהלך לעולמו בתחילת השבוע

 

ביום ראשון האחרון עם סיום אימון הבוקר של השחקנים, עלו כל אנשי המועדון לאוטובוס ונסעו לעכו, לחלוק כבוד אחרון לאחד האוהדים הותיקים והמזוהים עם הקבוצה,יוסף כהן (ערירי) שנפטר לאחר שלקה בליבו.

מועדון הכדורגל מתפאר באיכות אנשיו - המחווה יוצאת הדופן מבית היוצר של מכבי נתניה.זה בדיוק הערך המוסף שיש במועדון, מסוג הדברים שלפחות במחוזתינו נדיר לראות אבל עבור אנשי המועדון זה מובן מאליו. זו לא המחווה הראשונה של אנשי המועדון, בשבוע הגאווה לבשו החברים חולצות מיוחדות, חברי המועדון עוזרים ומלווים את משפחת ג'ורג', מהרגע בו אובחנה מחלת הסרטן בגופו של בנם דוד ז"ל, קמע הקבוצה, ועד היום.
כמו בכל דבר בחיים אבל במיוחד בעולם הכדורגל, אפשר לבקר ולשפוט מהלכים, אבל מכבי נתניה הוכיחו גם השבוע שהם מועדון עם נשמה יתרה והערכים האנושיות והכבוד הם אלה שמובילים אותו.
תגובת המועדון "הרגשת השייכות לקהילה חשובה לנו יותר מהכל. נמשיך לעשות למען הקהילה והאוהדים תוך המסר כי דרך ארץ קדמה לתורה".