משחק הגמר | צילום: טוהר חלפון דמעות צהובות: נתניה הפסידה בגמר הגביע לבני יהודה משחק הגמר | צילום: טוהר חלפון

הצהובים הובילו בפתיחה משער אדיר של גיא מלמד, אך ספגו שמונה דקות לסיום מרגלי דור ג'אן ונכנעו 5:4 בדו קרב פנדלים. גבי קניקובסקי החמיץ את הבעיטה החמישית של נתניה, יובל אשכנזי הכריע לזכות הכתומים

חדשות ספורט - דמעות צהובות: נתניה הפסידה בגמר הגביע לבני יהודה

בני יהודה זכתה בגביע | צילום: נדב פאולן

13 אלף צהובים העניקו אמש (רביעי) אווירה נהדרת בגמר הגביע מול בני יהודה וחלמו על זכייה בתואר אחרי 41 שנים, אבל עזבו את אצטדיון סמי עופר בחיפה בדמעות לאחר הפסד אכזרי 5:4 בדו קרב פנדלים לאחר 1:1 בתום 120 דקות. 

הפתיחה הייתה כולה צהובה וכבר בדקה הרביעית פריצה של גיא מלמד הסתיימה בטיל אדיר מ-25 מ' לחיבורים, 0:1 נתניה. היציע הצהוב כבר פנטז על הנפה שנייה בהיסטוריה מול אותה יריבה, אבל בני יהודה חזרה שמונה דקות לסיום. שי קונסטנטין שלח רוחב מימין ודור ג'אן, שנכנס כמחליף שבע דקות קודם לכן, המשיך מקרוב פנימה, 1:1.

משחק הגמר | צילום: טוהר חלפון


סתיו פיניש, מוטי ברשצקי, טים הויבך וניקו אולסק דייקו בארבעת הפנדלים הראשונים, אך אז הדף השוער אמיליוס זובאס את הפנדל של גבי קניקובסקי. יובל אשכנזי בעט את הפנדל המכריע לגופו של דני עמוס, אבל השוער הנתנייתי השמיט פנימה וסיים את חלום הגביע של נתניה בצורה הכי אכזרית שאפשר. "כשאתה מפסיד בגמר גביע בפנדלים זה אף פעם לא נעים וכשהשחקן הכי טוב שלך מחמיץ פנדל אתה עצוב בשבילו", סיכם מאמן נתניה סלובודאן דראפיץ'. "עם זאת, אני גאה מאוד במה שעשינו עד עכשיו ואנחנו עדיין רוצים להגיע לאירופה".