מכבי רימקס נתניה | צילום: נתניה נט לא מרשימה, אבל מנצחת: 2:7 לנתניה על תל אביב מכבי רימקס נתניה | צילום: נתניה נט

תל אביב הייתה במשחק במשך דקות ארוכות, אבל הרחקה של הבעלים-שחקן אורן יחזקאל, שניסה להוריד את שחקניו מהמגרש טרפה את הקלפים ואפשרה לנתניה לטייל לניצחון שני העונה. אנטוניו ג'וניור הצטיין עם שלושער

מכבי "רימקס" נתניה | צילום: נתניה נט

מכבי נתניה זכתה הערב (שישי) בניצחון שני העונה במסגרת המחזור השלישי בליגת החופים, כשהביסה את מנדרין תל אביב 2:7.

תל אביב הצנועה, ללא זרים, החזיקה מעמד חמש דקות, אז שלח אלון לוי כדור חופשי שטוח לפינה והעלה את נתניה ליתרון, 0:1. בדקה העשירית הגיע שוויון מפתיע מרגלי נאור חן, שניצל הדיפה לא טובה של השוער אסף רז וכבש מהריבאונד, 1:1 בתום השליש הראשון.
תל אביב המשיכה להחזיק מעמד, אבל בדקה השביעית הגיע טיל אדיר ממרחק של אנטוניו ג'וניור אל בין החיבורים, 1:2 לנתניה. דקה אחר כך התרחש אירוע לא מכובד כשאורן יחזקאל, שחקן ובעלי תל אביב, הורחק ובתגובה הורה לשחקניו לרדת מהמגרש כאקט של מחאה על החלטות השיפוט. המשחק נמשך בסופו של דבר ומיד לאחר מכן כבשה נתניה את השלישי מרגלי ראפיניה סילבה וסגרה עניין, 1:3 בתום השליש השני.
לאחר האירוע המשחק איבד למעשה ערך ספורטיבי ולמרות שלא הרשימה, לחצה נתניה על הדוושה והפכה את הניצחון לתבוסה. שניות ספורות מפתיחת השליש האחרון השלים אנטוניו ג'וניור צמד ובהמשך גיא עיני המשיך בחגיגה, 1:5. נאור חן המתיק מעט עם השני שלו, אבל מיד אחריו הגיע וולה מדויק והשני של עיני. ג'וניור השלים שלושער אישי בפנדל וקבע את תוצאת המשחק, 2:7 לנתניה.