אייל גולן מניף את הגביע | צילום: stravo כפר קאסם היא אלופת המדינה בכדורגל חופים אייל גולן מניף את הגביע | צילום: stravo

כפר קאסם היא אלופת המדינה בכדורגל חופים, ואייל גולן ונבחרת "גולדסטאר" ניצחו את נבחרת האומנים למען הקהילה 

מכבי "רימקס" נתניה העפילה לגמר לאחר ניצחון בחצי הגמר על הפועל "צרפתי שמעון" אשקלון 7:4.

המשחק נפתח בסערה וכבר בדקה השלישית דה סילבה יורה תותח מ - 25 מטרים ומעלה את נתניה ליתרון מהיר. לא עוברת דקה ושער נכבש מנגיחה אדירה של אלון לוי שמעלה את הנתנייתים ליתרון מבטיח של 2:0. בדקה ה-17 אלון לוי מנצל טעות בהגנה של כפר-קאסם ושולח בעיטה מדויקת לפינה שמעלה את נתניה ליתרון של 3:0 מבטיח. בדקה ה-18 מצליח סאמח מרעאב לדייק בבעיטת עונשין ולקזז את היתרון הנתנייתי ל -3:1. רגע לפני הירידה להפסקה של השליש השני, מצליח דה-סילבה לכבוש שער נוסף לכפר-קאסם ולשלוח את הקבוצות למנוחה בפער שברירי של שער אחד למקומיים.
בדקה ה-26, מצליח אנטוניו ג'וניור לדייק בבעיטת עונשין מחצי מגרש ולהעלות את הנתנייתים ליתרון של 4:2.
בדקה ה-32, הוצאת כדור מהירה של השוער הנתנייתי אסף רז מחוף לחוף, והברזילאי לקאו מדייק עם שער שהיה נראה לשעתו כמו השער שמבטיח את האליפות לנתנייתים.
הבליץ החל בדקה ה-34 עם שער מרהיב של ברונו שבעט מחצי מגרש וצימק את התוצאה ל- 5:3 כאשר נותרו 80 שניות על השעון. 48 שניות לסיום המשחק ובוקייניה בועט בעיטת עונשין מחצי מגרש מתחת לבטן של השוער רז והתוצאה כבר רק 5:4. 
12 שניות לסיום המשחק וברונו מוציא את ההתקפה האחרונה בהחלט של "פלפלה" לדרך, הוא חוצה את קו האמצע ואז משגר בעיטה מדויקת לשער הנתנייתי והכדור בפנים
לאחר שההארכה הסתיימה ללא שערים, ניגשו הקבוצות לבעיטות ההכרעה.
בבעיטות הפנדלים ברונו הצליח לדייק עבור כפר-קאסם, בעוד שלקאו בעט את הכדור מחוץ לשער ושלח את כפר-קאסם לחגוג אליפות חמישית, אחרי שבשנתיים האחרונות הגביע נותר במשרדה של מרים פיירברג-אכר, ראש עיריית נתניה.

חדשות ספורט - כפר קאסם היא אלופת המדינה בכדורגל חופים

קודם למשחק הגמר, נרשם משחק בין נבחרת "גולדסטאר ברזיל" שכללה את איציק זוהר כמאמן ראשי שניצחה את נבחרת האמנים למען הקהילה בראשותו של אדיר דנין (דניניו) 5:3.
את ההצגה גנב הזמר אייל גולן שכבש צמד לזכות גולדסטאר, כאשר שחקן העבר דוד רביבו מוסיף צמד,אנדי רם שהשלימו חמישה שערים. לטובת האמנים כבש אושרי כהן צמד ועוד אחד של דניאל בן-חיים.

חדשות ספורט - כפר קאסם היא אלופת המדינה בכדורגל חופים

בטורניר הנוער זכתה הפועל קלנסווה לאחר שניצחה את “מרכז העיר” נתניה בבעיטות הכרעה בפנדלים.