מתגייסים למען בית חולים לניאדו  שחקני מכבי נתניה מתגייסים למען בית חולים לניאדו מתגייסים למען בית חולים לניאדו

שחקני מכבי נתניה והמאמן האגדי מוטלה שפיגלר לקחו על עצמם לסייע בגיוס ההמונים להקמת מחלקת טיפול נמרץ חדשה בבית החולים לניאדו. עלות הקמת המחלקה החדשה הינו כ-8 מיליון שקלים

מתגייסים למען בית חולים לניאדו 

שחקני קבוצת מכבי נתניה והמאמן לשעבר מוטלה שפיגלר שמכהן כחבר בחבר הנאמנים של בית חולים לניאדו נרתמו לסייע ולקחו על עצמם לגייס כסף עבור הקמת מחלקת טיפול נמרץ החדשה בבית החולים העירוני. השחקנים שמקבלים טיפול רפואי שגרתי בבית החולים, הצטלמו לסרטון בו הם מבקשים מתושבי העיר לתרום לקמפיין החשוב, שלחו, הפיצו ופרסמו לציבור האוהדים בקשות אישיות לתרום ולהתגייס לסייע למיזם גיוס ההמונים להקמת מחלקת טיפול נמרץ בבית החולים.

מיזם גיוס ההמונים התחיל ביום חמישי האחרון ונמשך עד לסיום חג החנוכה. בקמפיין גיוס ההמונים, מבקשים בלניאדו מהציבור לתרום 1 ש"ח ליום למשך שנה וכך להגיע לסכום של 5,000,000 ש"ח שעדיין חסרים להשלמת העלות הנדרשת. 

מחלקת טיפול נמרץ בנתניה מונה כיום 6 מיטות עם ציוד רפואי מלא, בשטח של 250 מטר. ובמחלקה החדשה צפויים להיות 21 מיטות בשטח של מעל 1000 מ"ר. עלות ההקמה של המחלקה היא 8,000,000 ש"ח, ומחצית מהסכום כבר הושג.

מנכ"ל לניאדו מר נדב חן "מרגש לראות את ההירתמות של מוטלה ושחקני מכבי נתניה. ההירתמות של הקבוצה למהלך הזה מחממת את לב הצוות כולו. בימים האחרונים בית החולים ותושבי העיר כולם פועלים כדי להגיע אל היעד ולגייס את מלוא הסכום הנדרש להקמת מחלקת טיפול נמרץ חדשה ומשוכללת לטובת כל תושבי העיר והאזור, ואני שמח לראות שגם ספורטאי נתניה מצטרפים לעשיה".