אריק אלפסי | תמונה: מינהלת ליגת העל בכדורסל  אריק אלפסי הלך לעולמו לאחר מאבק בנגיף הקורונה אריק אלפסי | תמונה: מינהלת ליגת העל בכדורסל 

מאמן נבחרת הכדורסל אריק אלפסי הלך לעולמו לאחר שנאבק בשבועות האחרונים בנגיף הקורונה. הלוויתו תתקיים היום במושב אביחיל 

אריק אלפסי | תמונה: מינהלת ליגת העל בכדורסל 

מאמן נבחרת הכדורסל ויליד נתניה אריק אלפסי, הלך היום לעולמו בגיל 49 בעקבות סיבוך במחלת הקורונה.

אלפסי נולד בנתניה ובתחילת דרכו היה מאמן נבחרת הנוער בכדורסל בעיר ואף זכה בגביע המדינה לנוער ובאליפות ליגת העל לתיכונים. מאז אימן בליגות הבכירות וביניהן הוביל את אליצור נתניה לפיינל פור בשנת 2010.

בעונה האחרונה נקרא אלפסי לסייע לאליצור אשקלון לעלות לליגת העל, אולם הפסיד לנתניה. 

ממינהלת ליגת העל בכדורסל  נמסר: "מנהלת הליגה והכדורסל הישראלי מרכינים ראשם הבוקר בעקבות מותו של אריק אלפסי כשהוא בן 49 בלבד. ההלוויה תתקיים היום בשעה 15:00 באביחיל. אלפסי היה מאושפז בשבועות האחרונים בשל מחלת הקורונה ולפנות בוקר הלך לעולמו.
אריק היה חלק בלתי נפרד מהכדורסל הישראלי, החל את קריירת האימון כמאמן הנוער של מכבי נתניה, גידל עשרות שחקנים בשנותיו כמאמן נוער בעל הישגים אדירים במחלקת הנוער של נתניה ובית ספר שרת נתניה. הוא אימן עשור בליגת ווינר סל, נבחר למאמן העונה פעם אחת ושימש כעוזר מאמן נבחרת ישראל.
מנהלת הליגה תכבד את זכרו של אריק בדקה של מחיאות כפיים לפני המשחק הערב במסגרת רבע גמר גביע ווינר סל. שחקני הקבוצות יענדו סרט שחור".

שר הספורט חילי טרופר ספד לו: "הצטערתי לשמוע על מותו של מאמן הכדורסל הבכיר אריק אלפסי ז"ל. אריק אימן קבוצות רבות, הגיע איתן להישגים כבירים ואף שימש כעוזר מאמן נבחרת ישראל. אריק הטביע חותם בעולם הכדורסל הישראלי והליכתו בטרם עת היא אבידה קשה עבור עולם זה וכמובן עבור משפחתו. אני מבקש להשתתף בצער המשפחה, יהי זכרו ברוך".