צילום: רן אליהו אושר פטור ממס על מענק לזוכים במדליה אולימפית ובתחרויות צילום: רן אליהו

עבר בקריאה שניה ושלישית והכנס ספר החוקים - פטור ממס על מענק עבור זכיה במדליה ובמשחקים אולימפיים, פראלימפים, אליפויות עולם ואליפויות אירופה. ח"כ סימון דוידסון ״היום עשינו היסטוריה אמיתית, למען הספורט למען הספורטאים"

ארכיון | צילום: רן אליהו

החוק הקובע כי יהיה פטור ממס על מענקים לספורטאים הזוכים במדליה במשחקים אולימפיים, פראלימפים, אליפויות עולם, אליפויות אירופה וענפים שאינם אולימפים אושר בקריאה שנייה ושלישית במליאת הכנסת ונכנס לספר החוקים של מדינת ישראל

מדובר בהצעה ממשלתית אליה הוצמדו הצעות חוק פרטיות של חברי הכנסת יריב לוין, אופיר כץ, יוסי שיין וסימון דוידסון.

ח"כ סימון דוידסון ״היום עשינו היסטוריה אמיתית, למען הספורט למען הספורטאים! באתי מעולם הספורט ואני כל חיי פועל למען הספורט. העובדה שספורטאים שמשקיעים כל כך הרבה וזוכים במדליות על הבמות הכי חשובות בעולם לא יצטרכו מעכשיו לשלם מס על מענקי הזכייה זה דבר גדול וחשוב. הספורטאים נותנים מעצמם כל כך הרבה שעות של עבודה קשה, זה הזמן שלנו לתת תמורה. מודה לשר האוצר ליברמן וצוות משרדו על התמיכה הממשלתית, ליו״ר ועדת כספים אלכס קושניר, לכל חברותיי וחבריי השותפים לחוק. הוכחנו שספורט הוא קונצנזוס חוצה קואליציה אופוזיציה. תודה להורים שבלי ההשקעה שלהם הספורטאים היו מתקשים להצליח, תודה למאמנות ולמאמנים שהם חלק עצום בהצלחת הספורטאי.

לכן הספורטאיות ולכם הספורטאים, האלופות האמיתיות והאלופים האמיתיים, אתם ממלאים אותנו גאווה גדולה״.