איצטדיון נתניה נתניה תארח את אליפות אירופה בכדורגל נוער איצטדיון נתניה

נתניה תארח את משחקי חצי הגמר והגמר של אליפות אירופה לנוער (17 U) שתתקיים בעיר במאי הקרוב

הדמיה. ארנה בנתניה 

הטורניר האירופי שבוטל בשנתיים האחרונות בשל הקורונה יוצא שוב לדרך והפעם בישראל. 16 נבחרות הכדורגל 17U הטובות באירופה יגיעו במאי הקרוב לישראל.

ההתאדות לכדורגל בישראל סיכמה עם עיריית נתניה, וכן עם עיריות רמת גן, ראשון לציון, לוד ונס ציונה על אירוח המשחקים באצטדיונים המקומיים.
כ- 345 שחקנים יגיעו לישראל עם נבחרתם לקראת הטורניר ל-31 משחקים רשמיים סה"כ שאותם ישפטו 30 שופטים בינלאומיים.
המסר המלווה את הטורניר הוא "השחקנים האלו עוד יגיעו.. קרוב" והציבור מוזמן להנות מחוויית כדורגל נעימה וספורטיבית לכל המשפחה במחיר של 10 ₪ בלבד. בנוסף לאירוח הטורניר היוקרתי ותודות לשיתוף פעולה בין ההתאחדות לכדורגל והעיריות המארחות, הצופים המגיעים לאצטדיונים, יוכלו להנות ממתחמי בילוי ופנאי שיוקמו ויפעלו לפני משחקי הטורניר. תושבי העיר יהנו מחוויה ספורטיבית וחינוכית לכל המשפחה.
בעקבות אירוח הטורניר, נבחרת הנערים של ישראל העפילה אוטומטית לטורניר ומשחקה הראשון צפוי להתקיים ב-16 במאי באצטדיון הכדורגל בראשל"צ.

יוסי שרעבי, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל בישראל: "האצטדיונים המארחים נבחרו בקפידה לאחר שבחנו את תנאי המגרש, תנאי הצפיה וכן את רמת האירוח הנדרשת לנבחרות המשחקות. אני מודה לראשי הרשויות המארחות ולמחלקות הספורט בעיריות על עבודה יעילה וטובה מול ההתאחדות לכדורגל בישראל על מנת לקיים טורניר בינלאומי מוצלח ולספק לתושבים הנאה מירבית מחווית כדורגל איכותית. בואו בהמוניכם למגרשי הכדורגל. להתאחדות יש ניסיון מוכח בארגון אירועים בינלאומיים וגם הפעם נוכיח שישראל היא בחירה מצוינת לקיום הטורניר".

מרים פיירברג איכר, ראש עיריית נתניה: "אנו בנתניה שמחים וגאים לארח את אליפות אירופה בכדורגל לנבחרות עד גיל 17 באצטדיון העירוני המרשים והמתקדם שלנו. אנו גאים כי נתניה נבחרת שוב ושוב לארח תחרויות בינלאומיות כמו אליפות אירופה בכדורגל עד גיל 21 שאירחנו בשנת 2013 ואליפות אירופה לנבחרות נשים עד גיל 19. נתניה על המפה העולמית בכדורגל ובמגוון ענפי ספורט ואני גאים על כך".