נערים א' מכבי נתניה  מאזן שנתי: יחסי הכוחות בין מכבי לטוברוק

מאזן הכוחות בין מחלקות הנוער של שני מועדוני הכדורגל בעיר עומד השנה על יתרון לטובת מכבי. מחלקת הנוער של האגודה הציגה השנה 13 ניצחונות לעומת שישה של המחלקה המקבילה של טוברוק, במפגשים ביניהן, מה שלא מנע מטוברוק לסיים בחלק מהמקרים מעל יריבתה בטבלה הסופית.

בשכבת הגיל הבוגרת, קבוצת הנוער, סיימה טוברוק במקום השישי בטבלה ונתניה שני מקומות מתחתיה, כאשר את מפגשי הראש בראש ביניהן, סיימו שתי הקבוצות בחלוקת נקודות. בדרבי קבוצות נערים א' סיימה מכבי כשידה על עליונה, עם מאזן 2:0 לזכותה. גם בדרבי נערים ב' מובילה מכבי, עם שני ניצחונות מול אפס של טוברוק. המפגשים בין קבוצות נערים ג' הסתיימו בשוויון כוחות. עם ניצחון אחד לכל צד.

דרבי ילדים א' סיפק את תוצאת התיקו היחידה במפגשים העונה בין שני המועדונים. המשחק השני בין שתי הקבוצות הסתיים בנצחון של טוברוק. גם דרבי ילדים ב' הסתיים בחלוקת נקודות, עם ניצחון אחד לכל צד. לעומת זאת, בדרבי ילדים ג' שרון הציגה טוברוק עליונות בולטת עם שני ניצחונות על יריבתה העירונית. דרבי ילדים ג' דן היה שייך העונה לילדים של מכבי, שהצליחו להשיג שלושה ניצחונות מול יריביהם.

בדרבי טרום א' שרון התקיים משחק אחד בלבד בין שני המועדונים, ובו ניצחה מכבי. גם בדרבי טרום ב' דן אספו הילדים של מכבי את מלוא הנקודות בשני המשחקים בין היריבות העירוניות.