קבוצת ילדים א' סיכום השבת במחלקת הילדים והנוער במכבי קבוצת ילדים א' | תמונה באדיבות מכבי נתניה

קבוצות מחלקת הנוער של מכבי נתניה בסיבוב השני בגביע המדינה

ביום שלישי (8.12), התקיים הסיבוב השני בגביע המדינה לקבוצות הילדים והנערים במחלקות הנוער. מחלקת הנוער של מכבי נתניה רשמה הישג יפה כאשר ניצחה את כל המשחקים ועלתה לשלב הבא בכל השנתונים.

ילדים א'| תמונה באדיבות מכבי

שנתון 2003: מכבי נתניה ב' – עירוני רמת השרון

הבוקר נפתח במתחם האימונים בשפירא כשעירוני רמת השרון מליגת מרכז החזקה, הגיעה למשחק ביתי נגד מכבי נתניה ב', אותה מאמן מיכאל אשכנזי. לאחר רבע שעה של משחק, כבשה רמת השרון שער עצמי שהעלה את נתניה ליתרון של 1-0. כ- 10 דקות לפני שריקת הסיום, הצליחה רמת השרון להשוות את התוצאה (1-1). רמת השרון המשיכה להפעיל לחץ על השער הנתיינתי, אך בדקה האחרונה, הוכיחו שחקני נתניה את יכולתם הטובה, ובהתקפה מתפרצת נהדרת, כבשו את שער הניצחון (2-1) מרגליו של מואמן עיראקי. לפי ההתרחשות במגרש, זו הייתה בהחלט הפתעה גדולה ושמחה ענקית כבר בתחילת היום.

שנתון 2002: מכבי נתניה – איחוד כפר קרע

הקבוצה בשנתון זה, אותה מאמן ציקי צפיר, נמצאת במקום הראשון ומוליכה את הטבלה עם 6 ניצחונות רצופים וללא הפסד ליגה. איחוד כפר קרע נמצאים במחוז שומרון, גם הם במקום הראשון בטבלה.

הבדלי הרמות נראו כבר בתחילת המשחק. שליטה מוחלטת של הקבוצה הביתית. המשחק התנהל ברובו בחצי המגרש של כפר קרע, כאשר הקבוצה ממחוז שרון, לוחצת את יריבתה. אל המחצית ירדו השחקנים, כאשר התוצאה עמדה על 3-0 לנתניה. המשחק הסתיים בתוצאה חד צדדית של 8-0 לנתניה. מכבי נתניה ממשיכה את היכולת הנהדרת בליגה גם בגביע המדינה.

שנתון 2003: ג'ת אלאהלי – מכבי נתניה ''רפאל''

במשחק החוץ השני לאותו היום, יצאה מכבי נתניה ''רפאל'' אל הכפר ג'ת סמוך לחדרה. ג'ת ממוקמת במחוזה בצמרת הטבלה, ואילו מכבי נתניה במחוזה, הגיעה כשהיא במקום השישי בטבלה. שחקני נתניה, הגיעו חדורי רצון לנצח את המשחק ולעלות לשלב הבא. תחילת המשחק הייתה קשה, כאשר הקבוצה הביתית הגנה על שערה, ומנעה מנתניה להבקיע. למרות זאת, הצליחה מכבי נתניה "רפאל" לכבוש. בהמשך, ערך מאמן הקבוצה בני לם, מספר שינויים בהרכב , שינויים שהובילו ליתרון של 3-0, כאשר בסיום המשחק הייתה התוצאה 6-0. הישג יפה לחניכיו של לם.

שנתון 2001: מכבי נתניה – הפועל ת''א ב'

תשעה שחקנים חדשים הצטרפו לשנתון זה. הצוות המקצועי עובד מתחילת העונה על החיבור בין השחקנים. משחק הגביע הביתי נגד הפועל ת''א ומעבר לסיבוב הבא בגביע המדינה, היה חשוב מאד לאווירה בקבוצה להמשך העונה בליגה. נתניה פתחה את המשחק טוב. היא גם הצליחה להבקיע בדקה ה- 30. ואולם, בדקה ה- 75, כבשה הפועל ת"א שער שיוויון. לאחד משחקני ההגנה של מכבי נתניה הוצא כרטיס צהוב שני והוא סיים את המשחק טרם סיומו החוקי. הקבוצות עברו להארכה, וגם זו האירה פנים לנתניה. שער ניצחון (2-1) שכבש יעקב חדד, בדקה האחרונה לסיום הארכה, העלה את מכבי נתניה שלב והוביל לשמחה גדולה על הניצחון.

שנתון 2004: הפועל אור עקיבא – מכבי נתניה ''יוסף"

משחק החוץ הראשון ליום זה היה מוצלח מאד. במגרשה הביתי של אור עקיבא, התנהל משחק חד צדדי כמעט. משמעת טקטית גבוהה מאד ויכולת אישית טובה מאד של ילדי מכבי נתניה "יוסף", הוביל לתוצאה הלקוחה אולי ממשחק כדוריד (26-0) לנתניה. הניצחון המרשים, גרם להרגשה טובה בקרב השחקנים והצוות המקצועי לקראת הדרבי הצפוי להם בשבת הקרובה.

שנתון 2005: מכבי נתניה – עירוני ג'ת אלאהלי

במשחק שנעל את היום המוצלח של מחלקת הנוער, שיחקה הקבוצה הצעירה ביותר של המחלקה. למרות פתיחת משחק לא טובה, ולאחר פיגור 2:0 בדקות הפתיחה, ידעו שחקני נתניה להתעלות ולנצח בתוצאה משכנעת 14-4. ניצחון שחתם סיבוב גביע מרשים עם עלייתם של שש קבוצות מתוך המחלקה אל השלב הבא.

בני לם: יום מוצלח מאוד

מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער במכבי נתניה, בני לם, היה שבע רצון. "זהו יום מוצלח והרגשה טובה שכל הקבוצות עברו לשלב הבא בגביע המדינה", אמר לם, "גביע זה טורניר מעניין והשחקנים והמאמנים שלי לוקחים את הטורניר בכל הרצינות במטרה להגיע אל השלבים הגבוהים. אני מאחל לכל קבוצות המחלה הצלחה רבה גם בהמשך".