גל יעקב (מימין) ומייקל בוברוב התחלף הצוות הניהולי של מועדון טוברוק גל יעקב (מימין) ומייקל בוברוב

בקיץ האחרון חווה צוות הניהול של טוברוק מיני מהפכה. מנכ"ל המועדון שוקי יעקב עזב לשליחות בחו"ל ובמקומו מונה צוות ניהולי משותף חדש הכולל את היו"ר מייקל בוברוב והמנכ"ל גל יעקב שמדגישים שלמרות השינוי המטרות נשארות אותן המטרות

הצוות החדש מורכב ממנכ"ל המועדון גל יעקב בן ה-34, רואה חשבון בהכשרתו ואחיו של המנכ"ל הקודם שוקי, ויו"ר חדש בהתנדבות מלאה ופעילה- מייקל בוברוב בן ה-46 המגיע מעולם העסקים המלווה ותורם למועדון כבר שנים ארוכות.

מאז כניסתם לתפקיד פועלים השניים בשת"פ מלא ומסביב לשעון על מנת להמשיך ולקדם את המועדון והקבוצות השונות. בין היתר מאז כניסתם לתפקיד, נוספו מפגשים בין ההורים למאמנים והצוות הניהולי במועדון, תוגברה הביקורת על הלימודים והצטרף למועדון מנהל פדגוגי, אלי ענבר, ששימש בעבר כמנהל בית הספר באזור ירושלים וכעת בתפקידו החדש אחראי על הקשר של המועדון מול הפנימיות ובתי הספר של התלמידים בכל הנושא הלימודי והסיוע לשחקנים.
יוזמה נוספת של השניים שסומנה כהצלחה היא מחנה האימונים של הנוער שנערך לראשונה בחו"ל, בצ'כיה, במטרה לתת לשחקנים הצעירים לחוות את האווירה האירופאית.
והתמיכה המלאה ביוזמתו של המנהל המקצועי מוטי איווניר לצרף את פיני בלילי כמאמן חלוצים במועדון- מהלך שמוכיח את עצמו עם יכולת גבוהה של השחקנים העובדים תחת בלילי.
השניים פועלים גם בתחום התרומה והסיוע, כאשר רק לאחרונה אימץ המועדון לשורותיו שלושה נערים שחלומם היה לשחק כדורגל אולם לא יכלו להרשות זאת לעצמם. השלושה השתלבו במהירות בקבוצות המועדון וזוכים לתמיכתו המלאה של המועדון.
השניים בטוחים כי זוהי רק ההתחלה וכי המועדון שקיים כבר כ-25 ימשיך לצמוח ולגדול. ואת האסמכתא הטובה ביותר לאמון בהם ניתן לראות ביד החופשית שנותן להם הבעלים אריק איזיקוביץ בניהול השותף של המועדון.
גל יעקב "אני שנים ארוכות אוהד של המועדון ומכיר מצוין את הנפשות הפועלות במועדון...אני והיו"ר החדש מייקל מסתדרים מעולה ואני לומד ממנו ומעריך מאוד את התרומה העצומה שלו לפיתוח של המועדון הזה ובטוח שאנחנו עומדים בפני עתיד ורוד. בטוברוק תמיד נשאף להמשיך ולגדל כמה שיותר שחקנים לליגת הבכירות בארץ ובאירופה ובמקביל וחשוב מכך לגדל דור של בני נוער איכותיים".
מייקל בוברוב: "אני מכיר את אריק כבר המון שנים ומעריך ומעריץ את המפעל שהוא הקים פה, אני מלווה את המועדון כבר שנים רבות מבחוץ וכעת אני שמח על ההזדמנות לתרום מהידע וללמוד מבפנים. המועדון ואני עוזרים באופן אישי לא רק לשחקנים ולמשפחות בקבוצה אלא מנסים להנחיל מורשת של עזרה לקהילה וכפי שאומר המשפט המפורסם של ברצלונה 'יותר ממועדון' זו גם השאיפה שלנו בטוברוק בכך שהמועדון הוא יותר ממועדון כדורגל ומהווה גם בית ספר לילדים ומקום לתמיכה לקהילה. "