אילון ירושלמי גאווה למחלקת הנוער של מכבי נתניה אילון ירושלמי | תמונה באדיבות מכבי נתניה

דווקא בעונה הנוכחית, בה מוצאת עצמה הקבוצה הבוגרת בקשיים לא מעטים, אפשר להיות אופטימיים לפחות בכל הקשור לעתיד של המועדון, שכן, חמישה שחקנים שולבו בנבחרת ישראל לנוער

בנבחרת הנוער של ישראל, אותה מאמן אלי אוחנה, נמנים חמישה שחקני קבוצת הנוער להם צופה המועדון עתיד ורוד

אילון ירושלמי| תמונה באדיבות מכבי

שחקני נבחרת ישראל לנוער ממכבי נתניה 

איילון ירושלמי, קשרה הקדמי של קבוצת הנוער. ירושלמי, שולט במרכז המגרש, ויודע להעביר את כובד המשחק ממרכז המגרש אל רחבת הקבוצה היריבה.
הוא פאדי נאג'ר, מגינה השמאלי של קבוצת הנוער שמתאמן לסירוגין עם הבוגרים ואף ערך בכורה השנה במשחק רשמי בגביע הטוטו. 
לני אהרון, בלם קבוצת הנוער, מתאפיין בקשיחותו וידוע כשחקן אחראי המארגן את ההגנה כולה. בשה שעברה, נמנה אהרון על סגל נבחרת נערים א'
אלעד שחף, קשר קבוצת הנוער, מתמחה ביצירתיות על המגרש ומוגדר על ידי הצוות המקצועי כשחקן מוכשר מאד.
תומר ליטבינוב, השוער הראשון של קבוצת הנוער שמסומן במועדון כפוטנציאל לקבוצה הבוגרת. בימים אלו, מתאמן ליטבינוב באופן קבוע עם שוערי הבוגרים ומשמש כשוער השלישי של הקבוצה.

ספורט נוער - גאווה למחלקת הנוער של מכבי נתניה

תומר ליטבינוב| תמונה באדיבות מכבי

בקבוצת הבוגרים של מכבי נתניה, נמנים ארבעה שחקנים אשר בתחילת העונה החלו להתאמן ולשחק בקבוצת הנוער ושלובו במהלכה בקבוצה הבוגרת. בין אותם שחקנים, ניתן למצוא את עבד ג'אברין, סייף פאדול, אביב אברהם ובר גל. לשחקנים אלו מועברים כל הזמן המסרים שמשימתם העיקרית היא להמשיך ולעבוד קשה בכדי להצדיק את מקומם בקבוצה הבוגרת ולייצג את מכבי נתניה בכבוד.
"הם העתיד של המועדון, הם שחקנים בית, אוהבים את הקבוצה ויובילו אותה בעתיד להצלחות", אומרים במועדון.

המאמן טוויל: "המטרה להכין את השחקנים לקבוצה הבוגרת"

''חלק מרכזי בתפקידו של מאמן זה לדעת לשפר ולקדם את השחקנים שלו הן בצד המקצועי והן בצד המנטאלי", אומר יוסי טוויל, מאמן קבוצת הנוער, "כמאמן נוער התפקיד מקבל חשיבות נוספת כי צריך לדעת להכין את השחקנים בצורה טובה ונכונה על מנת שיגיעו מוכנים במידה ומאמן הבוגרים יזמן שחקן כזה או אחר".
טוויל הוסיף כי השנה, מלבד חמישה שחקנים בנבחרת הנוער של ישראל, ישנם ארבעה שחקנים אשר מהווים חלק מסגל הבוגרים ומקבלים דקות משחק.
"בזה נמדדת הצלחתו של מאמן נוער וזו תפקידה של קבוצת הנוער להיות ספקית של שחקנים טובים ומוכנים לקבוצה הבוגרת, שנים לא הייתה כמות כזו של שחקנים מקבוצת הנוער גם בנבחרת וגם בקבוצה הבוגרת. אני מאוד גאה להיות המאמן של אותם שחקנים ושל קבוצת הנוער''.

בני לם: "כיף לראות שהעבודה עם הנוער נושאת פירות"

מאמנה המקצועי של מחלקת הנוער, בני לם, אומר כי התופעה שבה שחקני הנוער של המועדון, משולבים בנבחרות ישראל ובקבוצת הבוגרים, מחממת את הלב. "כיף לראות שהעבודה נושאת פירות", אומר לם, "נמשיך לעשות כל שביכולתנו בכדי להוציא שחקנים לקבוצה הבוגרת ולכדורגל הישראלי בפרט".