קבוצת נערים ג' קבוצת נערים ג של טוברוק ניצחה את מכבי נתניה בדרבי 3-0 קבוצת נערים ג'

מגרש טוברוק אירח דרבי מרתק בין הקבוצה המקומית לבין היריבה העירונית מכבי נתניה, במסגרת קבוצות נערים ג של שתי המועדונים
הדרבי בשבת היה משחקו הראשון של מאמנה החדש של קבוצת נערים ג, ישראל זביטי, שחקן העבר הנתניתי שלאחר ארבע שנים בתפקיד מאמן הכושר ועוזר המאמן בקבוצת הנוער של טוברוק עומד לראשונה מאחורי הקווים כמאמן ראשי במועדון.

המשחק נפתח בשליטה של טוברוק שעלתה ל- 1-0 מהיר מרגלי הקשר איתי בן שמואל. מכבי נתניה הפעילה לחץ, ניסתה להשיג את שער השוויון ואף הגיעה לשני מצבים קורצים מול שערה של טוברוק, אבל יכולת טובה של שוער טוברוק עופרי הירש מנעה את שער השוויון של נתניה. 

לקראת סיום המחצית הראשונה, הצליחו שחקניו של זביטי להגדיל את יתרונם משער של הקשר ירדן שלו וטוברוק ירדה למחצית ביתרון מבטיח של 2-0.
למחצית השנייה עלתה רק קבוצה אחת לכר הדשא ושער של עמית סאלם חלוצה של טוברוק מבישול של עדי ועקנין קבע את התוצאה בה גם הסתיים המשחק. 3-0 מוחץ לטוברוק, שרק בזכות יכולת טובה של שוער מכבי נתניה לא הגדילה את התוצאה.
הניצחון מציב את בית"ר טוברוק קרוב לצמרת הטבלה והמאמן הטרי על הקווים זביטי מאמין שהקבוצה יכולה להמשיך במגמת ההשתפרות: "אחרי חודש של עבודה בתפקיד החדשה, אני חושב שהקבוצה נראית טוב ומציגה סימנים של שיפור. תמיד יש יוקרה לניצחון בדרבי, אבל אני מסתכל קדימה ורוצה לראות את הקבוצה ממשיכה להתחבר ולהשתפר".

ספורט נוער - קבוצת נערים ג של טוברוק ניצחה את מכבי נתניה בדרבי 3-0

ישראל זביטי  

זביטי שמונה לפני מספר שבועות למאמן הקבוצה, נולד וגדל בנתניה ושיחק בעמדת הקשר במספר קבוצות בכירות בראשן מכבי נתניה ובהן גם הפועל פ"ת, הפועל רמה"ש והפועל כפ"ס. בארבע השנים האחרונות משמש זביטי כעוזר מאמן ומאמן כושר בקבוצת הנוער של טוברוק. בתפקידו החדש כמאמן ראשי של נערים ג רשם בשבועיים האחרונים שני ניצחונות יפים האחרון בדרבי והקודם מול מכבי הרצליה 3-1.
ישראל זביטי: "טוברוק היא כמו משפחה בשבילי ואני שמח על ההזדמנות להמשיך ולתרום בתפקידים נוספים ומקווה שהקבוצה והמועדון ימשיכו להצליח ולגדול".