נועה סלימהוגיץ' גם בנות משחקות כדורגל נועה סלימהוגיץ'

יום האישה הבינלאומי זו הזדמנות מעולה להכיר לכם שחקנית מצוינת בשם נועה סלימהוגיץ' בת 13, שמשחקת כבר חמש עונות בקבוצת ילדים ב' (שנתון 2003) של מכבי נתניה

מדובר בשחקנית שהשתייכה לסגל נבחרת ישראל באולימפיאדת הילדים שהתקיימה לפני כשנתיים וסיימה במקום השלישי.

 

נועה-סלימהוגיץ

סלימהוגיץ', שהחלה את דרכה במגרשים בגיל 8, משחקת בתפקיד חלוצה. מאמיניה מעידים כי יש לה משקל רב בקבוצה, היא מסייעת בחלק ההתקפי ובעלת יכולת הבקעה גבוהה.
כבר העונה, משחקת סלימהוגיץ', גם בליגת הנערות במקביל לאימונים במכבי נתניה. הסיבה: בעונה הבאה לא תוכל השחקנית להמשיך ולשחק בליגת הבנים עקב חוקת ההתאחדות, שאינה מאפשרת לה להמשיך בשנה הבאה בקבוצת בנים.
''את דרכה במכבי נתניה החלה נועה בבית הספר לכדורגל", מספר בני לם, מאמנה המקצועי של מחלקת הנוער במכבי נתניה ומאמן קבוצת ילדים ב', "לא ניתן היה להתעלם מהכישרון שלה ולכן העברנו אותה למסגרת ליגה. מדובר בילדה כשרונית מאד, שברמתה המקצועית כיום אינה נופלת מאף בן בקבוצה. חבל לנו מאוד שבסוף העונה נאלץ להיפרד מנועה עקב חוק ההתאחדות. אנו משוכנעים כי נועה תצליח רבות בנבחרת ישראל לנשים ובליגת הנערות''.

ספורט נוער - גם בנות משחקות כדורגל

במועדון מקווים כי סלימהוגיץ', תמשיך לשחק כדורגל, ומאמינים כי תגיע לרמות הגבוהות. התחושה היא, שאם דבר זה יתממש, תהווה סלימהוגיץ', דוגמא לילדות ונערות רבות אחרות, המעוניינות להשתלב בתחום הכדורגל, אך חוששות לעשות זאת מפני שיוכו למין הגברי.