יוסי בן שטרית נערים א' של טוברוק ישחקו בחצי הגמר יוסי בן שטרית. צילום: אילן ספירא

נערים א של בית"ר טוברוק עלתה לחצי גמר הגביע המדינה לאחר ניצחון 2:0 על הפועל רמת השרון בהארכה

בשבוע שעבר, התייצבה קבוצת נערים א של בית"ר טוברוק למשחק חשוב במסגרת רבע גמר גביע המדינה מול הפועל רמת השרון במטרה לנסות ולעלות למעמד חצי הגמר.

למרות שהמשחק נערך בחוץ, דאג יו"ר המועדון מייקל בוברוב להפוך את המגרש למגרש ביתי כשדאג להסעה מיוחדת למקום של כ-50 משחקני קבוצות הילדים של טוברוק שהגיעו לעודד את חבריהם למועדון על הדשא.

המשחק נפתח בצורה שקולה, כשבמהלך המחצית הראשונה חניכיו של יוסי בן שטרית הגיעו למספר קטן של מצבים וכך גם המארחת רמת השרון. במחצית השנייה טוברוק שלטה במגרש והכתיבה את הקצב אולם לא הצליחה לפצח את המערך ההגנתי שניצב מולם.
בסיום הזמן החוקי, הראה לוח התוצאות 0-0 והקבוצות נכנסו להארכה, בה הצליחה לממש טוברוק את היתרון על כר הדשא לכדי כיבושים.
כבר בתחילת ההארכה עידן שריקי שלח כדור מצוין לבנימין אלגרישי שלא התבלבל מול השער וקבע 1-0.
שחקני רמה"ש הבינו שהם צריכים ליזום ולצאת קדימה והמשחק נפתח לחלוטין. אולם שחקני טוברוק השכילו לשמור על שער נקי ולכבוש את השני ממש לקראת שריקת הסיום ובכך ולהבטיח את הניצחון 2-0 ואת הכרטיס לחצי הגמר שם הם יפגשו את בית"ר ירושלים החזקה במשחק שיערך באיצטדיון רמת גן ב 13.4.

יוסי בן שטרית, מאמן הקבוצה : "בתחילת העונה הצבנו לעצמנו מטרה לעשות עונה טובה בליגה ולפתח כמה שיותר שחקנים לנוער. הגביע היה רק בונוס למאבקים בליגה, וחשבנו רק על איך להתקדם שלב אחר שלב ואני שמח שהצלחנו להגיע לחצי הגמר. במשחק מול רמה"ש, ידענו כשקבוצה נצטרך לתת משחק הגנתי מצוין, השחקנים ידעו לסכל כל הזדמנות של היריב ברמת משחק גבוהה ומוטיבציה ענקית. השכלנו לכבוש את השערים ולנצח ולעשות הישג מרשים מאוד. כמו כל ספורטאי, לא נסתפק בחצי הגמר, נכין עצמנו הכי טוב שאפשר לחצי הגמר ונגיע במטרה לנצח קבוצה איכותית וטובה כמו בית"ר ירושלים".