נערים ב' טוברוק סיכום העונה: נערים ב ונערים ג של ביתר טוברוק נערים ב' טוברוק

קבוצות נערים ב ונערים ג של בית"ר טוברוק סיימו את העונה עם ניצחונות מרשימים ועם המקום הרביעי בצמרת הליגה של כל אחד מהשנתונים
עונה הפכפכה עברה על קבוצות נערים ב ו-ג של בית"ר טוברוק. שתי הקבוצות התברגו בסופו של דבר בצמרת הליגה, כאשר כל אחד מהשנתונים סיים במקום ה-4 בליגה שלו.

 

במשחק שנעל את העונה, פגשה קבוצת נערים ב של המאמן עידן הררי את נשר בחוץ ורשמה ניצחון מרשים 4:1 משערים של דוראל לוי (צמד), דוד גולדנגורן ודן כדורי, ניצחון שאפשר לקבוצה לשמור על המקום הרביעי בטבלה.

הקבוצה חוותה שינוי משמעותי במהלך העונה, כאשר בחודש ינואר מונה עידן הררי לתפקיד המאמן. לאחר פתיחה מגומגמת שכללה ניצחון ושני הפסדים, יצאה הקבוצה לרצף משחקים מרשים שכלל 15 משחקים ללא הפסד מתוכם 12 ניצחונות, כאשר את הפסדה היחיד רושמת הקבוצה מחזור אחד לפני הסיום, ההפסד היחיד של הקבוצה ב-17 משחקי הליגה האחרונים. בנוסף, הגיעה הקבוצה לרבע גמר גביע המדינה בו הודחה בפנדלים לאחר משחק צמוד מול מכבי תל אביב. 

עידן הררי סיכם את העונה

"הגעתי למועדון באמצע העונה, והייתי צריך ללמוד את הקבוצה תוך כדי תנועה, להכיר את השחקנים ולהטמיע את האני מאמין שלי. בתחילה לקח לנו קצת זמן להניע, אולם תוך שבועיים שלושה הקבוצה החלה להציג טביעת אצבע של השיטה והאני מאמין שלי ואני שמח לראות שגם התוצאות השתפרו בהתאם. מה שחשוב יותר הוא ההתקדמות האישית של כל שחקן ושחקן בסגל. מדובר במחזור מאוד כשרוני שיש לו עתיד ורוד מאוד בביתר טוברוק, אך כמובן שישנה עוד עבודה קשה וארוכה לא רק בפן המקצועי, אלא גם בפן האישי והמנטלי. אני רוצה להודות לכל צוות האימון וההנהלה בטוברוק ובראשם מייקל בוברוב, מוטי איווניר, גל יעקב וכמובן אריק איזיקוביץ'".

נערים ג'

קבוצת נערים ג' של המועדון סיימה את העונה אף היא במקום ה-4 ורשמה ניצחון מרשים במשחקה האחרון 6:1 מול מכבי פ"ת.
במהלך העונה חוותה גם קבוצת נערים ג שינוי כאשר על הקווים התייצב שחקן העבר ישראל זביטי. זביטי, נולד וגדל בנתניה ושיחק בעמדת הקשר במספר רב של קבוצות בכירות בכדורגל הישראלי בהן מכבי נתניה, הפועל פ"ת, הפועל רמה"ש והפועל כפ"ס.
בשנים האחרונות שימש זביטי כעוזר מאמן ומאמן הכושר של קבוצת הנוער של בית"ר טוברוק ולאחר פתיחת עונה חלשה של קבוצת נערים ג, הוזנק לעמדת המאמן ורשם שורה של תוצאות יפות שהציבו את הקבוצה במקום ה-4 בסיומה של העונה.
ישראל זביטי: " אני שמח על ההתקדמות שהשחקנים עשו ככל שהתקדמה העונה ועזרו גם לי להתפתח בתור מאמן ,סך הכל הקרדיט הגדול הוא לשחקנים על ההשקעה והמאמץ".