משחק ידידות בין נערים ב' טוברוק לנבחרת החרשים  משחק ידידות בין נערים ב' טוברוק לנבחרת החרשים  משחק ידידות בין נערים ב' טוברוק לנבחרת החרשים 

משחקים בשקט: קבוצת נערים ב׳ ערכה משחק ידידות עם נבחרת החירשים של ישראל 

משחק ידידות בין נערים ב' טוברוק לנבחרת החרשים 

ביום חמישי האחרון נערך משחק ידידות בין קבוצת נערים ב׳ של טוברוק, בראשות המאמן עלא סאיג, ובין נבחרת החירשים של ישראל. המשחק נערך במגרש קט הרגל בווינגייט במתכונת של חמישה שחקנים בכל קבוצה. כל סגל השחקנים של טוברוק שותף במשחק שהסתיים בניצחון 5-6 לנבחרת החירשים.

באסיפה שלפני המשחק תודרכו שחקני טוברוק לשחק בשקט מוחלט וללא מילים בכדי לחוות איך מרגישה הקבוצה היריבה. לפני המשחק קיבלו שחקני טוברוק אטמי אוזניים אותם הם הרכיבו במשחק שכאמור, התנהל בשקט מוחלט כך שבמגרש שמעו רק את שריקות הנעליים על הפרקט.

מאמן טוברוק עלא סאיג אמר בסיום המשחק: ״זה כבוד גדול עבורנו לקחת חלק בפעילות כה חשובה וזו גם חוויה משמעותית עבור השחקנים שלנו. זה היה גם מרגש בשבילי לתקשר עם השחקנים שלי בלי מילים וליהנות ממשחק באווירה מיוחדת שכזו״.

שלומי אסרף, מאמן קבוצת החירשים הוסיף: ״אנחנו עורכים מחנה אימונים בווינגייט לקראת אליפות אירופה בכדורגל אולמות שתחל בסוף החודש. כשנוצר הקשר עם טוברוק והבנו שאני יכולים לערוך משחק אימון מול כדורגלנים שמחנו על ההזדמנות והמשחק היה מצוין. תודה רבה שבאתם״.