אורט ליבוביץ' | תמונה: פייסבוק  כבוד עירוני: אורט יד לייבוביץ' זכתה באליפות התיכונים אורט ליבוביץ' | תמונה: פייסבוק 

הקבוצה של המאמן סשה פלדמן זכתה בתואר בסטייל עם ניצחון גדול 0:6 על כפר גלים בגמר שנערך בבאר שבע. שלושער לעידן ג'ורנו (טוקלומטי), בנו של שחקן העבר של הקבוצה

אורט ליבוביץ' | תמונה: פייסבוק 

תעשו הרבה כבוד לתיכון אורט יד לייבוביץ' נתניה, שהוכתרה בחמישי האחרון לאלופת ליגת התיכונים בכדורגל. שחקניו של המאמן סשה פלדמן זכו בתואר בצורה סופר משכנעת, כאשר הביסו במשחק הגמר שנערך במגרש רייסר בבאר שבע את כפר גלים 0:6 והניפו בסיום את הגביע.
כוכב המשחק הבלתי מעורער היה עידן ג'ורנו (טוקלומטי), בנו של שחקן העבר של מכבי נתניה, טוני טוקלומטי, ששיחק תקופה קצרה בקבוצה בעונת 2003/4 וגורש מישראל באחת הפרשות שהסעירו את הכדורגל הישראלי, כשהתברר ששיקר בקשר לגילו.
ג'ורנו חגג שלושער במשחק הגמר, עידן ברנס הוסיף צמד ואדהם מחמיד השלים את השישייה שהעניקה את התואר לנתניה. המאמן הוותיק סשה פלדמן, שהוביל את יד לייבוביץ' להישג המרשים ואגב כך קיבל יופי של מתנה לכבוד יום הולדתו, אמר: "אני שמח שהחבר’ה עשו לי את זה קל היום. זאת הנבחרת הכי מוכשרת שיצא לי לאמן ב-20 השנים שאני בבית הספר. יש פה שחקני נבחרות, עם שחקנים בוגרים בכיתה י"ב, והחיסרון של זה הוא שבשנה הבאה נצטרך לבנות את עצמנו מחדש. אני שמח, מגיע לשחקנים וכל הכבוד להם".