פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
 בנות מעגל נשים מזמינות למסיבת שבועות צילום | ארכיון 

בנות מעגל נשים נתניה לזכרן של הילה ומיכל חוגגות עשור לפעילות העמותה במסיבה לבנה

עמותת מעגל נשים נתניה מפיקה את האירוע השנתי, והשנה מסיבה לבנה בבית מלצ'ט בתל מונד ב-27.5.2023. הגברים והנשים מוזמנים לרקוד עם די גי אלון משה חי האלוף, לנשנש פינגר פוד טעים ולשתות אלכוהול, חופשי על הבר, בבית מלצ’ט הקסום בשעה 21:00.

"הערב הזה הוא חגיגה של עשייה ונתינה. לא כל יום חוגגים עשור  וזה זמן לעצור לומר תודה ולחגוג את כל הטוב האהבה והעשיה" אמרה ענבר דדוש, חברת מעגל נשים והוסיפה "כל הרווחים מערב זה יוקדשו לפעילותנו".

נכרטיסים ניתן להזמין אצל עינבר 050-7666612 או בלינק לפייבוקס https://payboxapp.page.link/ZempTi2ZqPexJQ9D6

עמותת ״מעגל נשים נתניה והסביבה", שהוקמה בשנת 2013 ע"י מיכל אהרונוף בן רעי ז״ל לזכר חברתה הילה בכר ז״ל, שנרצחה עם שני ילדיה ע"י בעלה ומאז עד היום ופועלת כעמותה רשומה א-פוליטית ללא מטרות רווח המושתת על ערכי חברות ונתינה.
במאי 2017 נפטרה מיכל מייסדת המעגל וכל הפעילות מוקדשת להנצחת הילה ומיכל.
חברות המעגל הן תושבות נתניה וסביבתה שפועלות בהתנדבות מלאה למען השכבות החלשות, ילדים ונוער בסיכון, פנימיות ומועדוניות, בתים חמים, חיילים בודדים, ניצולי שואה, חולים, משפחות רווחה ועוד, נשים מוכות אנשים עם מוגבלויות ובשיתוף עם הרווחה ומחלקת ההתנדבות בעירייה.

בין הפרויקטים המרכזיים: הקמנו את בית הילה, מרכז לנפגעי טראומה מינית ואת בית מיכל החצר הנשית.
בין הפרויקטים השוטפים: חלוקת סלי מזון ושוברי מזון בחגים ובמהלך השנה , פרויקט חיבוק לניצול ואירועי שירה לניצולי שואה , פרויקט הילקוטים המאובזרים לילדים ממשפחות רווחה העולים לכיתה א׳, וילדי גן , הפנינג שנתי למשפחות רווחה, דאגה לרווחת ילדי בית חם במהלך בשנה , תחפושות ומשלוחי מנות לילדי רווחה ולאנשים שקופים ועוד