פרסומת היכל התרבות
דרייב אין נתניה גם בנתניה עולם התרבות חוזר דרייב אין נתניה

בשבועות האחרונים התקשטה נתניה באירועי תרבות להם התגעגענו: דרייב אין עם מיטב הסרטים וההופעות, מופע כלי ההקשה "טרמולו" בהרצל סטריט מול, בתקווה שזו רק ההתחלה

צוות היכל התרבות בשיתוף עיריית נתניה החלו להניע את גלגלי התרבות ולהחזיר את הצבע, המוזיקה, האווירה והבילויים לתושבים, לעסקים, לרחוב ולנשמה.
אמני רחוב קיבלו את פני הבאים להרצל "סטריט מול", צוות "טרמולו" – המרכז הבינלאומי לכלי הקשה נתנו שואו סוחף ומרשים.
הדרייב אין נפתח בנתניה בשיתוף סינמה "מובילנד" והסרטים והמופעים "סולד האוט" כשבתוכנית: סרטי טרום בכורה כגון: "אפליקציה סוף", "לא ממושמעות", מופע לילדים "קופיקו" שהיווה חימום מושלם עבור יוני רועה שאירח את האמנים: זמרת השאנסונים אורלי סולומון, כוכבת בית ספר למוזיקה רום בבה וגולת הכותרת הזמר קובי אפללו. עוד הועלו על מסך הדרייב אין סרטים טרום בכורה נוספים: "התקופה היפה בחיי" , "גנובים כל הקרח" ולפי ההיענות מצד תושבי העיר והסביבה מורגש כי התרבות חסרה לכולם והרצון לשוב למופעים, הצגות ,בילוי ופנאי הולך וגובר.
בני אפרים מנכ"ל עמותת היכל התרבות נתניה "תרבות היא זיכרונה של אומה, מצפונה המשותף, המשכיותה ההיסטורית והצורה שבה היא חשובת וחיה". מילאן קונדרה. גם בתקופת המשבר ובימים שבה לא נוכל לקיים פעילויות באולמי התרבות, אנו ממשיכים ליצור, להפיק ולקיים את המשכיותה של התרבות המהווה זיכרון, מצפון וחיות הבאים לידי ביטוי בעשייה התרבותית הישראלית. במהלך השבועיים האחרונים אני גאה לראות את כל מוסדות התרבות תחת הבית של היכל התרבות פועלים במרץ וביצירתיות מופתית. את המנגינה של נתניה לא ניתן לעצור".