פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
יובל דיין מארחת את שמעון בוסקילה. פסטיווקלי | צילום: אהוד רומנו ווגלב סמירנוב  פסטיבל הזמר העברי במתכונת קורונה יובל דיין מארחת את שמעון בוסקילה. פסטיווקלי | צילום: אהוד רומנו ווגלב סמירנוב 

עיריית נתניה והיכל התרבות מציגים: ה"פסטיווקאלי" - יובל דיין, שמעון בוסקילה, אמיר דדון, דנה ברגר, הופעות ילדים ועוד בשידור "לייב" אצלכם בסלון. אהרון אורגד "כל הצוותים חשבו יצירתית איך לציין את החג למרות המגבלות"

יובל דיין מארחת את שמעון בוסקילה. פסטיווקלי | צילום: אהוד רומנו ווגלב סמירנוב פסטיבל הזמר העברי ביוזמת עיריית נתניה ועמותת היכל התרבות, יתקיים בחנוכה הקרוב בין התאריכים 15-17.12. הפסטיבל, בניהולו האמנותי של אילן גלבוע, יכלול מופעים לכל המשפחה ויארח את מיטב אמני הזמר העברי מכל הזמנים.

המופעים יוצגו בשידור לייב מהיכל התרבות נתניה, ישודרו בעמוד הפייסבוק של העירייה ויהיו פתוחים לכל הצופים וללא עלות. 

מה בתוכנית?

הפסטיבל ייפתח ב-15.12 במופע "אגדה של פסנתר" אוהד חיטמן מארח את משי קליינשטיין. מסע קסום לילדות עם השירים האהובים והמוכרים אותם שרים דורות של הורים וילדים. לאחר מכן תתקיים כיתת אמן עם הזמר והיוצר עידן חביב. היום יסתיים באנסמבל "טרמולו", שיארח את עידן אלתרמן ודנה ברגר.

למחרת (16.12) יעלה המופע של מיקי ואורח סבא נתי. היום ימשיך במופע "לאן נעלמו שירי ארץ ישראל מהמוסיקה העכשווי?" סימפוזיון בהנחיית יורם רותם ובהשתתפות חנן יובל, תלמה אליגון, יוסי גיספן, אריאל הורוביץ וארקדי דוכין. בערב יואב קוטנר יארח את אמיר דדון והזמרת נרקיס.

את הפסטיבל יחתום המופע "קדימל'ה" (17.12) בכיכובה של חני נחמיאס, שתארח את כוכבי הילדים האהובים טל מוסרי ו'גילי בא לבקר'- מופע אינטראקטיבי ושמח לכל המשפחה. בהמשך תתקיים כיתת אמן עם דודו פישר ובערב תעלה הופעה אקוסטית של יובל דיין, שתארח את שמעון בוסקילה.

בנוסף, בימי ראשון ועד תחילת הפסטיבל תעלה חידה יומית עם אסף אשתר, בנושא הזמר העברי ואמני הזמר העברי והקשר לנתניה. החידה תעלה בפייסבוק העירוני מדי בוקר, כאשר הקהל יהיה מוזמן לשלוח פתרונות ולמחרת בבוקר יעלה פתרון החידה. בין כל הפותרים נכון, תיערך הגרלה נושאת פרסים.

אהרון אורגד, המשנה לראש העיר, הממונה על התרבות ויו״ר ועדת האירועים העירונית ״חנוכה השנה יהיה שונה מבשנים קודמות בגלל איסור ההתקהלות, אבל הוא לא יהיה פחות שמח כי כל זרועות העיריה - היכל התרבות, העמותה לחינוך בלתי פורמלי, אגף השכונות והמרכזים הקהילתיים, נערכו למגוון עצום של פעילויות המותאמות להנחיות משרד הבריאות ובעיקר בדרך מקוונת. כל הצוותים חשבו יצירתית איך לציין את החג למרות המגבלות.
האירוע המרכזי של היכל התרבות -״הפסטיווקאלי״ מספר 4 יועד במקור לקיץ שעבר ובשל הקורונה הוסט לחנוכה. האמנים הכי טובים בארץ, בשילוב אמנים מקומיים, ישתתפו בו וזו תהיה הצדעה של תושבי נתניה לזמר העברי. אירוע שהוא תענוג ויוצא דופן באיכותו. אני מאחל לתושבי נתניה ובעיקר לילדים להנות משפע האירועים״.