פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
לוסי איוב | צילום: עידו אייז'ק תזמורת ירושלים מזרח ומערב ולוסי איוב: "הארץ שהבטיחו לי" לוסי איוב | צילום: עידו אייז'ק

קונצרט ייחודי על שתי נשים, שתי יבשות וארץ מובטחת אחת. הוא חושף פיסות מחיי משפחתה של לוסי בישראל, אותו היא תספר בסגנון ספוקן וורד, לצלילי מנגינות מקוריות שחוברו על ידי תום כהן ויבוצעו בניצוחו על ידי 30 נגני התזמורת

מופע "פואטרי סלאם", שכתב מאסטרו תום כהן, המנצח והמנהל המוזיקלי של "תזמורת ירושלים מזרח ומערב", יחד עם השדרית ומגישת הטלוויזיה, לוסי איוב, ע"פ טקסט אותו כתבה בהשראת זיכרונותיה.

מדובר בקונצרט ייחודי "הארץ שהבטיחו לי". איוב תקריא את הטקסטים בסגנון ספוקן וורד, סגנון מעורב של סטנד אפ ושירה בליווי המנגינות המקוריות שחוברו ע" כהן ויבוצעו על ידי 30 נגני התזמורת.

הקונצרט מתרחש בחדר הלידה של אחותה של לוסי, היולדת את בנה הבכור, בנוכחות שתי הסבתות, האחת ערבייה והשנייה יהודייה ניצולת שואה. איוב, יהודייה מצד אמה, שירתה בצה"ל וזכתה לפרסום עולמי, כשהייתה בין מגישי תחרות האירוויזיון. 
כהן (36) מנצח ומלחין בעל שם עולמי, אשר מקים תזמורות ברחבי העולם, כולל תזמורת בהזמנת מלך מרוקו. כהן הלחין, הפיק אלבומים, סינגלים והופעות לאמני ישראל, ביניהם פסקול הסדרה "זגורי אימפריה", ונחשב לאחד מנגני המנדולינה המובילים בעולם.
במופע מספרת איוב על רקע נגינת התזמורת על סבתה ממנה למדה ערבית ועל הסבתא השנייה שלימדה אותה אידיש. 

"זה סיפור שרציתי לספר כבר הרבה זמן אבל לא הייתי בטוחה בדיוק איך לעשות את זה, עד שהגיע החיבור עם תום ונתן לסיפור הזה חיים מוזיקליים משלו" סיפרה לוסי איוב והוסיפה "עכשיו כשהמופע עומד לעלות התחושה היא של חלום שמתגשם. זה בהחלט בין הדברים הכי מרגשים שיצא לי לעשות"
תום כהן מסכם: "אני מתרגש מעומק הלב להעלות מופע שלם של מוזיקה מקורית שבמרכזו נגניות ונגני התזמורת הסופר-וירטואוזים שלנו. והכל פרי עטה של פצצת הכישרון המושלמת - לוסי איוב. אני מרגיש כמו ילד בחנות צעצועים. איזו זכות"!

עוד על המופע:

הצגות ומופעים - תזמורת ירושלים מזרח ומערב ולוסי איוב: "הארץ שהבטיחו לי"

 יום שני 10 לפברואר 2020 בשעה 20:30

 בהיכל התרבות נתניה

להזמנת כרטיסים חייגו: 09-8308811