פרסומת היכל התרבות
התזמורת הפילהרמונית  מוסיקאים צעירים מהשרון ינגנו בקונצרט הקיץ של הפלהרמונית התזמורת הפילהרמונית

21 מוסיקאים צעירים מצטיינים מאזור השרון, נבחרו לנגן בקונצרט הקיץ של התזמורת הפלהרמונית הצעירה, תחת שרביטה של המנצחת הבינלאומית המוערכת קתרין לארסן

 

הנגנים הצעירים מאזור השרון , יחד עם עוד כ-120 מוסיקאים צעירים נבחרו לנגן בקונצרט הקיץ של הארץ ויעברו קורס מרוכז בן עשרה ימים בו ינגנו מהבוקר עד לילה בהדרכת טובי המוסיקאים מהארץ ומהעולם ובראשם לארסן.
בתום הקורס ינגנו חברי הפילהרמונית הצעירה בשני קונצרטים חגיגיים בהיכל התרבות תל אביב ותיאטרון ירושלים

ירושלים, יום חמישי 21.7.22 בשעה 19:00, אולם הנרי קראון תיאטרון ירושלים
תל אביב: יום שישי , 22.7.22 בשעה 12:30, היכל ע"ש צ'רלס ברונפמן תל אביב

התזמורת הפילהרמונית הישראלית הצעירה היא תזמורת הנוער הסימפונית המובילה בישראל. בעשור האחרון העמידה התזמורת למעלה מ-1,000 בוגרים, מוסיקאים ומוסיקאיות מצטיינים, שממלאים תפקידי מפתח בקהילת המוסיקה הקלאסית בישראל ובעולם.

גדי עבאדי מנהל המרכז למוסיקה ירושלים מתייחס לשיתוף פעולה המנצחת קתרין "אנו מתרגשים ומצפים לקראת העבודה עם קתרין לארסן מגוויר, קתרין מנצחת עם ניסיון עצום, כריזמה ואהבה גדולה לעבודה עם צעירים. קתרין הייתה אמורה לנצח על התזמורת כבר בקורס החורף האחרון ובגלל נגיף האומיקרון וסגירת השמיים לא יכלה להגיע. היום, כבר הספקנו לשכוח איזו תקופה מאתגרת עברה עלינו."

"אנו במרכז למוסיקה ירושלים מתכוננים במרץ לקראת קורס הקיץ של הפילהרמונית הצעירה ולקונצרטים החגיגיים, ההכנות בעיצומן וממאה בתים בישראל אפשר כבר לשמוע את נגני התזמורת מכינים לכם את הסימפוניה ה-2 של ברהמס ותמונות בתערוכה של מוסורסקי. גם אחרי 15 שנה, 30 קורסים ומאות בוגרים של הפילהרמונית הצעירה המנגנים כיום בתזמורות החשובות בישראל ובעולם אנו תמיד מלאי התרגשות וציפייה כאילו זה היה הפרוייקט הראשון" , "כאשר אתם הקהל תראו את חברי הפילהרמונית הצעירה עולים לבמה, תראו חבורת בני הנוער תוססים בגילאי 14-18, אך כאשר תאזינו לנגינתם תחת שרביטה של המנצחת קתרין לארסן -מגוויר, תשמעו בצד רעננות נעורים, בגרות ועושר רגשי"- אומר יורם קליגמן מנהל החינוך למוסיקאים מצטיינים במרכז למוסיקה ירושלים.