פרסומת באנר העמותה לחינוך עליון
 הבמה שלכם ליצירה בעקבות המלחמה תמונה: היכל התרבות נתניה

*מועדון הרוביז 1929 מאפשר לקהלים צעירים לבטא את עצמם בכלים אמנותיים שונים בתקופת המלחמה. *אתם מוזמנים להשמיע את קולכם" 

ברוביז 1929- מתחם הופעות לוקחים את האמירה 'מה שלא קורה בחירום, לא קורה בשגרה' לצד השני: מה שקורה בשגרה קורה עוד יותר בחירום.
ה'רוביז' שם לעצמו כמטרה מרכזית להיות מקום של יצירה אישית ומקורית המעניקה במה קבועה ומאפשרת לבני הנוער והצעירים להגיע, לתפוס עליה קילומטראז' וביטחון ובעיקר בעיתות חירום כאלו - להביע ולפרוק את שעל ליבם באמצעות כלים של עולם הבמה, האומנות והיצירה.

מתוך כך, חשבו ברוביז כי בעת הזאת, בה כל האוויר נלקח מהריאות של כולנו וכל המילים הקיימות אינן רלוונטיות יותר כי יש משהו במלחמת 'חרבות ברזל' אשר הצליחה לערער יותר מאי-פעם את תחושת הביטחון האישית של כל אחד ואחת מאיתנו כאילו אלינו נכנסו הביתה, כאילו אנחנו הם העומדים בשדה הקרב, כאילו יקירינו נחטפו ומוחזקים על-ידי האויב.
לכן, הקימו ברוביז את פרויקט "אות מלחמה" - אות מלשון מילה, צליל וסימן.

הפרויקט מתחלק לארבעה סוגי תוכן הנותנים מענה לאוכלוסיות יעד שונות הנמצאות בתוך הרוביז: נוער, צעירים וקהילה יוצרת.

סדנאות אומנותיות מפרקות ומרכיבות מחדש ברוביז יוצרים מאגר גדול של סדנאות מעולם האומנות והבמה כגון: כתיבה רגשית, ספוקן וורד, ראפ, משחק ואיתור ועוד המעניקים מילים לתחושות מורכבות לקהלים שונים של נוער (ז'-י"ב), צעירים (18+) ותושבי הדרום והצפון הנמצאים בנתניה. הסדנאות מדויקות לקהלי היעד ובכך מייצרות מרחב בטוח ומאפשר לשיח ופורקן של הלב.
אקתון יצירה אירוע יזמות אינטנסיבי התחום בזמן, אשר מעניק לקהילה היוצרת של הרוביז ולאורחים נוספים מחוצה לה ליצור קבוצות יצירה חדשות, לקבל כלים מקצועיים מעולם הכתיבה, ההלחנה והעיבוד ולהציג בסיומו של אקתון זה, שירים מקוריים וחדשים ברוח התקופה.
את האקתון ילוו אנשי מקצוע מהשורה הראשונה של עולם המוזיקה אשר עוסקים באופן יומיומי בכתיבה והלחנה ובהענקת כלים לאומנים צעירים.
בסיומו של אקתון זה, ישתמשו משתתפי התהליך ברוביז כחלל חזרות תדיר לביסוס השירים החדשים שנוצרו ולאחר מכן, הם ייוצגו בערב אומנותי רחב של הרוביז הפתוח לקהל הרחב.
קול קורא ציבורי הרוביז מזמין את הציבור הרחב לשתף ביצירה הנוצרת בעת הזאת באופן עצמאי, על מנת להעניק להם במה ולחשוף את היצירה לקהל רחב וגדול יותר.
ערבי שיא אומנותיים- על מנת להעמיק את חותם פרויקט 'אות מלחמה' נשזרים מעת לעת אירועים הנותנים במה לתוצרי פרויקט ה אשר נכתבו במהלך הסדנאות האומנותיות, בעת האקתון ומתוך מענה לקול הקורא הציבורי שפורסם.
במות פתוחות לכלל האומנויות בימי חמישי מתקיימת במה פתוחה לכלל האומנויות. צעירים נפגשים לשיר את שעל ליבם, להקריא קטעי כתיבה שנכתבו על ובעקבות המצב ובעיקר להבריא מתוך המוזיקה.

הרוביז מזמין אתכם ואתכן לעקוב אחרי הרשתות החברתיות ובאתר האינטרנט רוביז 1929 לכל התכנים והתאריכים המתעדכנים.