פרסומת היכל התרבות
תזמורת נתניה הקאמרית קיבוצית פנטסיה אלמותית - סדרת קונצרטים חדשה תזמורת נתניה הקאמרית קיבוצית

תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית תפתח את סדרת הקונצרטים הקרובה עם "מלוזינה היפה" של המלחין פליקס מנדלסון ועוד מבחר מרתק של יצירות מופת מאת גדולי המלחינים 

המנצח הצעיר רֹתם ניר, בן ה- 22 חובר בקונצרט זה להִלֵּל צרי, מחשובי הצ'לנים בישראל. הסדרה 'פנטסיה אלמותית', המתקיימת במסגרת העונה ה – 50 לתזמורת תעניק למאזינים חוויה מוזיקלית רב חושית, עשירה ומרגשת. בין היצירות שינוגנו; הגרסה המקורית של "וריאציות רוקוקו" מאת צ'ייקובסקי, "המטרונום" של בטהובן, "שמחת השדות" של משה גסנר ו- "מלוזינה היפה", יצירתו הרומנטית ואפופת הסודות של המלחין פליקס מנדלסון.

רֹתם ניר, מנצח ונגן בסון ישראלי, זוכה תחרויות "שרביט הזהב" המתקיימת בשיתוף עם בית הספר הגבוה למוסיקה ע״ש בוכמן מהטה וחממת המנצחים של התזמורת הקאמרית הישראלית. היה אסיסטנט של המאסטרו אילן וולקוב בפרויקטים של הסימפונית BBC, הפילהרמונית המלכותית ואנסמבל המאה ה-21. השתתף בכיתות אמן של המאסטרו איבן פישר ואוֹסְמוֹ וֶנְסְקֶה, וניצח על על תזמורות רבות כגון הקאמרטה הישראלית ירושלים, התזמורת הקאמרית הישראלית התזמורת הסימפונית חיפה ועוד.

הִלֵּל צרי- מחשובי המוזיקאים הישראלים, הוא צ'לן ישראלי- בינלאומי עטור פרסים.
זכה בפרס שפירא במדליית הזהב בתחרות קנלס בברצלונה וכן בפרסים בתחרויות רוסטרופוביץ', ז'נבה, סטראדיוואריוס, וויטקר- סנט לואיס ועוד. לימד בכיתות אמן רבות ברחבי העולם – בהן סין, רוסיה , וארה"ב והופיע עם התזמורות החשובות ביותר בארץ ובחו"ל. משנת 2006 הוא מלמד בבית הספר למוזיקה ע"ש בוכמן-מהטה באוניברסיטת ת"א ומכהן כראש מחלקת מיתרים.

הקונצרט יגיע לנתניה בתאריך 27.5.21 בשעה 20:00 

לפרטים והזמנת כרטיסים: 077-466-1766 – 3579* או באתר התזמורת