פרסומת היכל התרבות
 קניון עיר ימים: פסטיבל מסביב לעולם בארבעה ימים קניון עיר ימים

לכבוד חג סוכות, קניון עיר ימים מציע לכל המשפחה לבלות בעולם מבלי לצאת מהמדינה עם מגוון רחב של מתחמים שונים תחת הנושא של 'חופשה מסביב לעולם'

קניון עיר ימים מסדר לכם את החופש עם מגוון חוויות סובבות עולם בחינם. מחופשה אוריינטלית ביוון ועד חופשה אקזוטית בהוואי, מדובר בחוויה רב תרבותית מעשירה, שבה הילדים יתנסו בחוויות תרבותיות החל ממאכלים מסורתיים ועד האייקונים הבולטים של היעד.

בכל יום במהלך הפסטיבל, יעד אחר יהיה במרכז, עם 4 מתחמים שונים: חוף ים, חלום קולינרי, יוצרים חופשה, מתחם צילום עולמי.

ביום הראשון, ננחת בדובאי, הילדים יתפנקו בחוף הים, יאפו מאפה שנאפה במקום המשלב תמרים וקוקוס. בנוסף, הילדים יכינו בקבוקוני חול צבעונים מרהיבים בשלל גוונים.

ביום השני, הפעילות תעסוק ביוון, הילדים יבלו במסיבת חוף עם תחרויות נושאות פרסים, משחקי חוף ועוד. בנוסף יכינו סלט יווני עשיר מירקות טריים ותבלינים מקוריים היישר מיוון. במתחם היצירה, המשתתפים יכינו שלטי צדפים מעץ וצדפי ים אמיתיים.

ביום השלישי, נטוס מזרחה לתאילנד, הילדים יהנו מחוף ים טרופי, יזללו בננה לוטי מתוק ויעצבו תיקי ים בהתאם לאווירה.

ביום הרביעי, ננחת ביעד הסופי, הוואי. במתחם חוף הים, הילדים יהנו ממגוון הפעלות מהנות, ויקנחו עם שיפודי פירות וממתקים, וקינוחי כוסות מושקעים. בפינת היצירה, יכינו הילדים קישוטי שיער פרחוניים ושרשראות הוואי צבעוניות.

כמובן שבכל היעדים יתקיימו הפעלות ומגוון משחקים מרתקים ומגניבים ואף אירוע לא מושלם בלי תיעוד של החוויות כך שאת כל הפעילויות ביעדים השונים יוכלו הילדים לתעד במתחם הצילום העולמי.

בנוסף למתחמי היעדים, יוקם מתחם משחקי שולחן עם משחקים קלאסיים, משחקי רצפה לכל המשפחה כמו לימבו, ים-יבשה, פאזלים ועוד, הכל בליווי מפעיל.

הפעילויות יתקיימו בין התאריכים 1-4.10.23, בין השעות 11:00-14:00, ובין השעות 16:00-19:00
הפעילויות יתקיימו בגשר בקומה העליונה ובקומת הפארק