פרסומת היכל התרבות
כיתות רוקדות רקדני נתניה כבשו את האצטדיון כיתות רוקדות | צילום: נורית מוזס

1,300 תלמידי כיתות רוקדות מבתי הספר בנתניה השתתפו בנשף מרהיב שהתקיים השבוע באצטדיון נתניה למקום הראשון הגיעו תלמידי בי"ס "בארי"

"כיתות רוקדות" נתניה 2016: בנשף מרהיב שהתקיים ביום ראשון השבוע הופיעו למעלה מאלף רקדנים סלוניים, תלמידי כיתות רוקדות של בתי הספר היסודיים בנתניה.

כיתות רוקדות | צילום: נורית מוזס

התלמידים רקדו את מגוון הסגנונות: מרנגה, רומבה, פוקסטרוט, טנגו, פולקה, סווינג ועוד.

למקום הראשון הגיע בי"ס "בארי". בתי הספר "רבין", "אילן רמון" ו"הלל צור" זכו בשיעור "כיתות רוקדות" בחדר המורים.

כיתות רוקדות הינה תכנית חינוכית-חברתית הנלמדת ב-13 בתי ספר בנתניה. התכנית שמה דגש על נימוס, כבוד, אלגנטיות וקבלת האחר. ברחבי הארץ נלמדת התכנית בכ-70 רשויות. לימודי הריקודים תורמים לשיפור האקלים הבית ספרי, כאשר ביסוד התוכנית עומדים מספר ערכים מרכזיים: כבוד לסמכות, תפיסת האחר כסובייקט, כבוד למתחרים, עבודת צוות, כבוד לסדר, קצב ונורמות, שייכות (גאות יחידה בית ספרית) נימוס, בטחון עצמי ואלגנטיות.

פעילויות לילדים בנתניה - רקדני נתניה כבשו את האצטדיון

הקהל מעודד | צילום: נורית מוזס

באירוע נכחו ראש העיר נתניה מרים פיירברג-איכר, חברת מועצת העיר צ'וצ'י זילברברג הממונה על התרבות וחבר המועצה דימה בולט, שהוביל את הרעיון יחד עם המנהלת והיוזמת של התוכנית בארץ, מירי שחף. עוד נכחו מנכ"ל העירייה אבי בן חמו, ראש מינהל החינוך טובה דולב, אלפי בני משפחה, צוותים מבתי הספר וחברים שהגיעו לצפות ולעודד את הרקדנים הצעירים שהפגינו ביצועים יוצאי דופן. 

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר: "כיף גדול להיות כאן באצטדיון ולראות את הילדים הנהדרים שלנו, רוקדים כמו מקצוענים, תודה לחבר המועצה דימה בולט ולמירי שחף על תכנית "כיתות רוקדות" – תכנית ייחודית הנלמדת בנתניה ומעניקה ערכים חשובים לילדים שלנו".

אחד הרקדנים אמר: "תודה על הזכות להכיר את משמעות הריקוד ולהבין מה זה להיות ג'נטלמן, לימודי הריקוד תרמו גם לגיבוש בכיתה וכיף גדול ללמוד לרקוד כמו גדולים".