פרסומת היכל התרבות
אילוסטרציה | fotolia תלמידי בתי הספר היסודיים בנתניה החלו את חופשת הקיץ אילוסטרציה | fotolia

5933 תלמידים בנתניה (61% מכלל התלמידים) נרשמו ל"בתי הספר של החופש הגדול" * 195 קייטנות אושרו לפעילות בעיר על ידי משרד החינוך. שר החינוך נפתלי בנט "תלמידי נתניה, אני גאה בכם" 

אילוסטרציה | fotolia

5933 תלמידים המהווים 61% מכלל תלמידי העיר נתניה, החלו בראשית השבוע את פעילות הקיץ במסגרת "בתי הספר של החופש הגדול" שמארגן משרד החינוך בביצוע הרשות המקומית. המדובר במסגרות חינוכיות חווייתיות המיועדות לכיתות א'-ג' בעלות בסיסית בלבד.
לדברי חיה שיטאי מנהלת מחוז ת"א במשרד החינוך, "התלמידים צפויים ליהנות בקיץ הקרוב מהתכנית, במסגרתה יחשפו למגוון חוגים ופעילויות העשרה בתחומי הדעת ובתחום החברתי ערכי. בין היתר יהנו התלמידים מחוגים מגוונים, פעילויות ספורט, פעילות בנושא זהירות בדרכים, סיור במוזאונים ועוד. "
עוד עולה מנתוני משרד החינוך כי 195 קייטנות אושרו עד כה לפעילות בנתניה, על ידי "מינהל חברה ונוער" של מחוז תל אביב. במהלך החודשים האחרונים עברו מנהלי הקייטנות השתלמות חובה על ידי מדריכי ומפקחי המחוז ורק קייטנה שהציגה תוכנית פדגוגית מלאה, קיבלה את האישורים המתאימים.
שר החינוך נפתלי בנט ברך את תלמידי נתניה ואמר "תלמידי נתניה, אני גאה בכם, הוכחתם שהמאמץ משתלם וגם אתם יכולים. התאמצתם, נבחנתם והצלחתם. החופש הגדול הוא הזדמנות להמשיך וללכת מחיל אל חיל. מותר לנוח ולנפוש אך שימו לב שאתם לא מבזבזים את הזמן מול המסכים. מצאו לעצמכם זמן להתנדבות בקהילה, וזמן לפיתוח הכישרונות שלכם, תהפכו את התחביב למקצוענות, קחו אחריות על הזמן שלכם ועל עתידכם. אוהב אתכם מאוד, המון בהצלחה"