פרסומת היכל התרבות
תערכות פופ אפ של אנה עייש  תערוכת פופ אפ של אנה עייש תערכות פופ אפ של אנה עייש | צילום: אסף הופמן

אנה עייש תציג תערוכת פופ אפ עם 13 ציורים במתחם פיאנו בעיר ימים

תערכות פופ אפ של אנה עייש | צילום: אסף הופמן

מיום ראשון הקרוב 7/2 אנה עייש תציג וגם תציע למכירה שלושה עשר ציורים בתערוכת פופ אפ מיוחדת שתתקיים במתחם פיאנו בעיר ימים נתניה, ביחד עם עוד שישה אמנים מתחומים שונים. על התערוכה אחראית מריה טלנוב ארבר, יועצת אמנות ומלבישת בתים מזה עשור ולה עבר רב שנים בעבודות בגלריות שונות.
האירוע יתקיים עד יום שני 15/2 בין השעות 10:00-19:00 ובשישי 10:00-14:00.
הכניסה חופשית לקהל הרחב ללא תשלום.

"דמיינו ילדה קטנה עם שמלה אדומה וקוקיות אדומות אי שם בקישינב, מולדובה. שם נולדתי וגדלתי עד העלייה ארצה בגיל 17. זו הייתה ילדה מנומסת, חרוצה, רצינית בלימודים, קוראת ספרים אל תוך הלילה, מנגנת בפסנתר ועושה הכול לתפארת אמא ואבא והחינוך הרוסי. הילדה הזו קיימת בי, נוסכת בי שלווה ומתווה הרבה בחירות ב חיי. ובאותה נשימה, אינני יודעת איך פרויד היה מנתח את זה, בוערת בי גם אנה היצרית, היוצרת, מלאת אהבה לצבע, לאסתטיקה ולחיים עצמם. זאת אנה של הציורים."
ככה מתחיל סיפורה של אנה, בעלת שני תארים טיפוליים BA בעבודה סוציאלית ו-MA בייעוץ חינוכי, שקמה כל יום לעבודתה כאחראית על וועדת המינויים בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב, אנה הריאליסטית שפועלת לפי הכללים ומצייתת למוסמכות. עד שתתנו לה מכחול צבע ובד קנווס.

בציור אין חוקים והיא אינה כבולה לכלום. "כאשר אני אוחזת במברשת הצבע אני עפה" היא אומרת. וזאת בהחלט ניתן לראות דרך הצבעוניות, התנועה החופשית וההרמוניה שממלאים כל ציור וציור.
אנה למדה ציור בסטודיו לציור של הציירת נירה בן חור והתחילה לצייר באופן מקצועי, להציג את עבודותיה בתערוכות ברחבי הארץ ובעולם ואף למכור אותם משנת 2011. בעברה למדה לימודי עיצוב פנים בסטודיו B6, לימודים שעוזרים לה בהתאמת ציור לבית ולחדר בבית. בתקופות הקורונה מצאה את עצמה יושבת בפינת האוכל, שפופרות של צבעים לצידה, ערמת מכחולים כן ציוד והיא. מציירת עוד ועוד ועוד...

לאחרונה החלה להציג בתערוכות אינטרנטיות שנפוצו בתקופת הקורונה. ציוריה מוצגים בגלריית Hansford And Sons בלונדון מחודש ספטמבר 2020 ועד סוף חודש ספטמבר 2021 ואף קיבלה הצעה להציג בתערוכה בדובאי.