פרסומת היכל התרבות
 'הנני כאן'- תערוכה נשית ייחודית לרגל חגיגות 75 שנים לקום המדינה נעמי כרוך ואריק שניידר

במרכז הקהילתי פולג - עיר ימים נפתחה תערוכת צילומים קהילתית המוקירה את נשות נתניה, במסגרת אירועי יום העצמאות ה - 75 למדינת ישראל

רשת המרכזים הקהילתיים של דרום נתניה בחרה לציין את חגיגות 75 השנים למדינת ישראל בתערוכת צילום ייחודית המציגה את נשות הקהילה בעיר דרך פורטרטים אנושיים מרגשים ובעלי משמעות. התערוכה קמה במסגרת פרויקט קהילתי ייחודי שנרקם במרכז הקהילתי פולג-עיר ימים ובו השתתפו 17 נשים מהשכונה ומהסביבה. במסגרת הפרויקט, חברו רכזת קהילה ותרבות ונורית מוזס, צלמת ואוצרת התערוכה, ושלחו קול קורא אל נשות הקהילה שהתגייסו לטובת המשימה. דרך הצילומים מובאים בעוצמה רבה הסיפורים האישיים והמשפחתיים הנקשרים בציר הזמן החל מקום המדינה ועד היום.

שושנה צ'וצ'י זילברברג, משתתפת בתערוכה: "ההשתתפות בתערוכה הייתה חוויה מיוחדת במינה ומעצימה, שהחזירה אותי נוסטלגית לתקופת העלייה לארץ ולהתיישבות מאז בנתניה - העיר הנצחית שלי"

מור מושקטל לרנר, רכזת קהילה ותרבות במרכז קהילתי עיר ימים, מספרת: "כבר תקופה ארוכה אני חולמת להרים תערוכת צילומים במרכז הקהילתי שלנו, אשר מציגה אדם ועברו, ונותנת במה לנשות הקהילה שלנו. "
הצלמת והאוצרת, נורית מוזס: "כצלמת יש לתערוכה הזו ערך חברתי מעבר לערך התיעודי-אומנותי שלה בעיקר בימים אלו של שסע. מגוון המצולמות מייצג את החברה הישראלית, כל מצולמת בדרכה שלה ודרך הסיפור האישי שלה. כל מצולמת היא אבן יקרת ערך בבניין מדינת ישראל ויחד הן מוצבות זו לצד זו ומספרות את סיפור התקומה המופלא של המדינה על כל רבדיו."

ליאת אריה, מנכ"לית רשת המרכזים הקהילתיים דרום נתניה: "אני שמחה שיש לנו את ההזדמנות לתת במה לנשות הקהילה ולסיפוריהן המרתקים. התערוכה מאפשרת לנו להציג את המשותף והמחבר ביניהן ובין התושבים למדינה ולעיר נתניה בפרט. זו זכות גדולה עבורנו. למבקרים מחכה תערוכה מרשימה ואני מזמינה את הקהל הרחב להגיע, להתרשם ולהתרגש יחד איתנו. תודה לכל המשתתפות. "
התערוכה מתקיימת במרכז קהילתי עיר ימים, במבואה הפנימית.