האם שווה להילחם עליו? אני מאוהבת בו והוא לא סופר אותי, האם שווה להילחם עליו? האם שווה להילחם עליו?

"זמן רב אני מאוהבת בו ולא קורה כלום. הוא יודע שיש לי חולשה אליו. מצד אחד אני פוחדת לגלות את הרגשות שלי, ומצד שני- גם הוא סגור רגשית ולא עושה כלום כדי שנהייה יחד. כל גבר שפגשתי, דחיתי. קשה לי לחכות שמשהו יקרה בינינו. האם שווה להילחם עליו או לוותר?"

ציונה אבירם, נומרולוגית, מנטורית בתחום הזוגיות, המשפחה ומערכות יחסים כותבת בלוג בנושא: האם שווה להילחם על הגבר?

היא מאוהבת וכנראה יש לה סיבה טובה לכך. מה אומרת התאמה זוגית נומרולוגית קבלית?

התאמה זוגית לפי תאריך הלידה מצביעה על כך שעל מנת ליצור זוגיות הרמונית, חשוב ששניהם ייפתחו רגשית ולא יהיו חסומים. מה שקורה בפועל – שניהם תקועים בצ'אקרת הגרון ולא מביעים את הרגשות שלהם. כל אחד מסיבותיו הוא. אם היא תתגבר על תקיעות זו, צפויה להם יציבות זוגית, רומנטיקה, המון רגשות עם שמחה ואופטימיות. "זו בדיוק הבעיה שלנו. שנינו חסומים!"

התאמה זוגית לפי הקבלה, אותיות השם – מצביעה על קשר מצוין של תמיכה הדדית, נאמנות והגנה אין סופית. קיימת משיכה מינית והם משלימים אחד את השני ביתרונות ובחסרונות שלהם. שניהם רומנטיים, חושניים ואוהבי צדק וקיים סיכוי רב שיהיה ביניהם קשר חברי יציב ובריא. "עכשיו אני קולטת למה לא הרפיתי ממנו שנים רבות"

האם יש לאישה מאוהבת זו כוחות להתגבר על המחסומים ולזכות באהבה אמיתית?

אכן כן, כי היא אישה חמה, יצרית, ילדותית, מינית, אנרגטית ופעילה. היא מחזיקה מעצמה וזקוקה לבן זוג עדין, הרמוני, נעים, אכפתי ומתחשב. הינה בחורה בעלת נתינה מהלב, הישגית ויכולה להגיע לגאוניות והצלחה בדברים שנוגעת. יש לה יכולת להגיע לאיזון בחיים ולהתחבר למודע והתת מודע.

תעצומות נפש אדירות לאישה מאוהבת זו. מה בכל זאת חוסם אותה לממש את אהבתה?

1. היא עצורה רגשית ויש לה קושי להיפתח ולשתף את בן הזוג בתחושות וברצונות שלה.
2. יש לה פחד מכישלון ובמיוחד: "מה יגידו".
3. קיים אצלה פחד להתמודד עם קשיים רגשיים שמה תקבל סירוב ודחייה. פחד זה גורם לה להתכווצות פנימית, להסתגרות ולחסימת הרגשות שלה.
4. יש בה נתינה עצומה לאחרים, ולעצמה - היא לא יודעת לקבל. עליה ללמוד לאהוב וללמוד לקבל לעצמה. כמו כן, להכיל את החלקים הטובים בה ולהעצים אותם.
5. עליה ללמוד להעמיק באהבה ולא רק להתאהב. להתחבר לנאמנות ולרצון שלה לפרוץ ולהגשים את עצמה באהבה ובכלל. עמידה על הגדר- לא מביאה תרועות של חתונה.

היא מאוהבת בו. האם גם הוא מאוהב בה? כדי לדעת, הבה נבחן את אישיותו מקרוב

ומה מגלים אנו? שלא בכדי מאוהבת היא בו. הוא בחור אנרגטי, לוחמני, אמיץ ומנהיג בטבעו. חשיבתו מאוזנת למרות הנטייה לאימפולסיביות. הוא אהוב על חבריו, בעל לב רחמן היודע לתת לאחרים וגם לקבל לעצמו. קיימת באישיותו דואליות: מצד אחד אוהב לעזור לזולת, אולם מצד שני יכול להחליט שהוא מפסיק, ולהתעלם מאחרים. זה אומר שעלול להיות אנוכי, להתנהג בטיפשות ובחוסר אחריות. התנהלות זו דיי מסוכנת וגורמת לו פעמים רבות, לפספוס בחיים.

גלגול קודם! כיצד משפיע על אישה מאוהבת וגבר אשר חי בהחמצה ופספוסים בחיים?

גלגול קודם של אישה מאוהבת זו מצביע על אישה בעלת צורך אובססיבי של סדר וחשיבה. יש לה פחד קרמי מהחיים, שדברים לא יסתדרו ושתקבל דחייה וסירוב. מחפשת זוגיות מושלמת בה הוא יהיה היוזם ויפעל למען שלמות ואהבה זוגית. בגלגול זה עליה לשחרר את האגו שלה ולפעול כדי לקבל תוצאות. הבעיה העיקרית כאן שהסגירות שבה, בשילוב גלגול קודם והפחד מכישלון - מקשים עליה וגורמים לה להיות עוד יותר סגורה.
גלגול קודם של הבחור מצביע על צורך לקבל חיזוקים מהסביבה. יש לו צורך לשלוט ולהתעצם על ידי אחרים. הבעיה האמיתית בקשר זוגי זה שהצורך שלו איתה- לא ממומש כי היא עצמה סגורה ולא נפתחת כלפיו. משום כך, הפספוס בחייו הולך ומתעצם ככל שידרוש מהסביבה שתחזק אותו. מה עליו לעשות כדי לצאת מהמלכוד? לאהוב את עצמו. להעצים את עצמו בלי להזדקק לאישור חיצוני. זה אומר, לא להתכחש לרגשות שלו. להביע אותם ולהיות כן עם מה שהוא מרגיש.

"וואו. מדהים, כך חיינו שנינו בתחושה של החמצה שכל אחד יביע את הרגשות שלו. הוא עם המחסומים שלו ואני עם שלי. אני הולכת לסגור מעגל:
1. לאהוב את עצמי, לגעת בכאב ולהקשיב לרגש שלי.
2. להפסיק "לחיות בסרט" שמישהו יעשה את העבודה במקומי.
3. להתמודד ולא לפחד לקבל דחייה וסירוב ממנו. זה שלו - לא שלי...
4. להיות כנה איתו ולהגיד לו מה אני מרגישה. יזרום איתי? מעולה! יקבל רגליים קרות? גם בסדר. לפחות אדע היכן אני עומדת, אשחרר אותו ואפתח את הלב לאהבה חדשה." 

 

 

בריאות - אני מאוהבת בו והוא לא סופר אותי, האם שווה להילחם עליו?
הכותבת: ציונה אבירם, נומרולוגית, מנטורית בתחום הזוגיות, המשפחה ומערכות יחסים.
מחברת הספר: סודות מחדרי הלב

בלוגים נוספים שכתבה ציונה אבירם:

כולם אומרים שאני מדהימה. למה אין לי זוגיות?

לא מוותרת! אני הולכת להתאהב מחדש בבעלי

על מאהב, חיים כפולים ולמה לא מצליחה להתנתק ממנו?