עובדי היכל התרבות בנתניה הכריזו על סכסוך עבודה עובדי היכל התרבות נתניה הפגינו בטקס ההצדעה עובדי היכל התרבות בנתניה הכריזו על סכסוך עבודה
עובדי היכל התרבות נתניה הפגינו ביום שני בטקס ההצדעה לזכרו של טום לנטוס, בו נכחו ראש העיר מרים פיירברג איכר, שגריר ארה"ב, שגריר הונגריה ובכירים נוספים. "עמדנו בחוץ ושרנו שירי חנוכה" סיפרה חדוה כהן, חברת ועד הפעולה של עובדי עמותת היכל התרבות העירוני. משרד הפנים: "טרם התקבלה החלטה בנושא"
עובדי היהכל עמדו בגשם עם מטריות והפגינו כצעד נוסף לכיבוד ההסכם שנחתם ביולי האחרון  
 
עובדי היכל התרבות מוחים על כך שהסכם קיבוצי שנחתם עמם להסדרת זכויותיהם לא מכובד על ידי המעסיק

"אנחנו מחכים שההסכם יאושר, אף אחד לא מדבר איתנו על שום דבר" מספרת בכאב חדוה כהן, חברת ועד הפעולה של עובדי עמותת היכל התרבות העירוני.

שלחו לנו ניידות פיקוח ומשטרה

במסגרת הצעדים הארגוניים שהחליטו לעשות ותוך הכוונה של ההסתדרות, הגיעו אתמול עובדי ההיכל לטקס המכובד שנערך לכבודו של חבר בית הנכבחרים האמריקאי טום לנטוס והפגינו "עמדנו עם שלטים ושרנו שירי חנוכה כיאה לאנשים תרבותיים. אף אחד לא פנה אלינו, אולם שלחו לנו ניידות פיקוח ומשטרה שלא פינו אותנו מאחר ועשינו את ההפגנה בצורה בבכובדת ושקטה". מספרת כהן

בנוסף להפגנה, אתמול לא ענו עובדי היכל התרבות לטלפונים בקופות דבר שפגע בקהל שהתקשר. "המאבק שלנו הוא לא נגד העירייה, אולם אנחנו מצפים שהעירייה תתגייס איתנו אל מול משרד הפנים מסכמת כהן. 
 
שלוש וחצי שנים של מו"מ
ביולי 2016 חתמו ההסתדרות, הנהלת העמותה ועיריית נתניה על הסכם קיבוצי המסדיר את זכויותיהם ותנאי עבודתם של עובדי עמותת היכל התרבות העירוני בנתניה, לאחר כשלוש שנים של מו"מ. בסמוך למועד החתימה הועבר ההסכם למשרד הפנים לקבלת אישור. 
לטענת העובדים, עד היום, למעלה מחמישה חודשים מיום חתימת ההסכם ולמרות פניות חוזרות ונשנות, המעסיק אינו מכבד את ההסכם עליו הוא חתום, פוגע בזכויותיהם של העובדים ומערער את ביטחונם התעסוקתי. 
על רקע המבוי הסתום, הוכרז סכסוך עבודה והעובדים מתכוונים לנקוט בצעדים ארגוניים נוספים. 
ממשרד הפנים נמסר בתגובה: "הנושא נמצא בבדיקה של משרד הפנים וטרם התקבלה החלטה בנושא".