טקס חנוכת אתר הנצחה לזכר רס״מ אלירן אברג׳יל ז"ל צילום: נתניה נט 

טקס חנוכת אתר הנצחה לזכרו של רס״מ אלירן אברג׳יל ז"ל שנהרג בקרב בבארי, נערך הבוקר בהשתתפות מאות משתתפים 

בטקס מרגש נחנך הבוקר (שישי) ברחוב עולש מצוי 10 ברמת פולג, אתר הנצחה לזכרו של אלירן אברג'יל ז"ל, הגיבור שנפל בקרבות העזים שהתחוללו בקיבוץ בארי בשבת השחורה של ה-7 באוקטובר.
הכיכר נחנכה בחצר הבניין בו גרים הוריו של אלירן ז"ל, מרק ודוריס.
הטקס נערך בהחייתו של דניאל כראסט, חבר המשפחה שיזם וארגן את אתר ההנצחה ואת הטקס לכבודו של אלירן, הוא גייס כספים, ואת סיועם של כל הגורמים הרלוונטים ואישור וועדי הבניינים והעירייה והקים את האנדרטה.

פעילות קהילתית - טקס חנוכת אתר הנצחה לזכר רס״מ אלירן אברג׳יל ז"ל

הטקס נערך בין היתר בנוכחות ראש העיר מרים פיירברג איכר, הרב הראשי של נתניה הרב קלמן בר, חברי המועצה טלי מולנר ואבי סלמה, שוטרים ומפקדים במשטרה וכמובן המשפחה השכולה.
נשאו דברים ראש העיר מרים פיירברג, הרב קלמן בר ונצ"מ אייל ראון מפקד יחידת מתפ"א. 

ראש העיר מרים פיירברג איכר אמרה בדבריה "הכאב הוא כאב בלתי נסבל והיה מאוד חשוב לדוריס ומרק בתוך הכאב העצום לציין באיזושהי צורה, ליצור מצב שאף אחד לא ישכח חלילה את אלירן אברג'יל, השם יקום דמו.
651 חיילים נהרגו עד עכשיו ו 61 שוטרים. אלירן היה יותר משוטר. הוא חי ונשם את המשטרה. הוא היה גיבור אמיתי וכאשר מדינת ישראל נקלעה לאירוע שלא ידענו כמותו בעבר ואנחנו מתפללים שלא יהיה דומה בעתיד - אלירן הוקפץ באותה שבת למשימה וגם כשידע שהוא נמצא בסוג של סכנת חיים החיוך הנצחי לא מש משפתיו. הוא עשה הכל כדי להגן על המשפחות בבארי ושילם את המחיר הגבוה ביתר שאדם יכול לשלם - בחייו"