פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
עמותת אור ירוק ממשיכה לפעול לקידום הבטיחות עמותת אור ירוק משתפת פעולה עם וועד ההורים העירוני עמותת אור ירוק ממשיכה לפעול לקידום הבטיחות | תמונה: עמותת אור ירוק

קבוצות הנוער של עמותת אור ירוק בנתניה ליו"ר ועד ההורים סמדר סגל: פעלו למען קידום הבטיחות בדרכים בעיר.סגל: "מאוד גאה בנוער שלנו"
עמותת אור ירוק: "בכדי לסייע בעצירת ההידרדרות המתמשכת במספר ההרוגים בתאונות הדרכים בישראל, על הרשויות המקומיות להגביר את מודעות תושביהם לבטיחות בדרכים, לשפר את התשתיות ולבנות פסי האטה וכיכרות באזורים בהם ישנו ריבוי של קשישים וילדים"

 

חברי קבוצות הנוער של עמותת אור ירוק בנתניה, שלחו מכתב לסמדר סגל, יו"ר ועד ההורים העירוני בנתניה, בו הם קוראים לה להצטרף לעשייה בתחום הבטיחות בדרכים בעיר.
במכתבם, מציינים בני הנוער את הנתונים הקשים של תאונות הדרכים בנתניה. ע"פ הנתונים, בין השנים 2011-2015 נפצעו 446 ילדים ובני נוער (0-19) בתאונות דרכים ביישוב, מתוכם 1 נהרג ו-21 נפצעו באורח קשה.
בני הנוער כותבים כי "נתונים אלו מוכיחים כי יש לפעול להעלאת המודעות והחינוך של תושבי נתניה בנושאי בטיחות בדרכים ושינוי תרבות ההתנהגות של משתמשי הדרך". בכדי לצמצם נתונים קשים אלו ולשמור על הקהילה בהם הם חיים, חתמו בני הנוער על המכתב בו הם קוראים לשיתוף פעולה מצד ועד ההורים בנתניה.
בשנים האחרונות מפעילה עמותת אור ירוק קבוצות נוער בתוך כתלי בית הספר, מתוך רצון לחנך את בני הנוער, להיות מנהיגים צעירים בבטיחות בדרכים ולהוביל את הקהילה בה הם חיים להישגים בתחום בטיחות בדרכים ומניעת תאונות בהווה ובעתיד.

סמדר סגל, יו"ר וועד ההורים: "אני מאוד גאה בנוער שלנו, נוער חכם מדהים ומיוחד. דרך המחשבה שלהם וזוית הראיה שונה מאיתנו הגדולים, מה שנותן לי להיות מאוד אופטימית שניתן יהיה לשנות בשיתוף פעולה דברים שלא הצלחנו בעבר. הם מוזמנים לישיבת ועד ההורים עירונית הקרובה בכדי לעשות לחשוב יחד עם ההורים"