פרסומת היכל התרבות
פסטיווקלי | צילום: נתניה נט היום זה קורה: נתניה חוזרת עם ה"פסטיווקאלי" פסטיווקלי 2018

פסטיווקאלי - פסטיבל הצדעה לזמר העברי עם מיטב אמני ישראל – יהודה פוליקר, הבנאים, הפוליאקובים, כתריה, הכל עובר חביבי, ועוד

פסטיווקלי | צילום: נתניה נט

זו השנה השלישית שהפסטיבל המצליח - פסטיווקלי מתקיים בנתניה, וזאת בעקבות ההצלחה לה הוא זכה בשנים הקודמות. הפסטיווקאלי יתקיים במשך שלושה ימים בין ה20-22 באוגוסט ויארח את מיטב אמני הזמר העברי מכל הזמנים, בשלל מופעים לכל המשפחה, הן לקטנים והן לגדולים שיתקיימו באמפידשא בעיר ימים ובהיכל התרבות ע"ש אריק איינשטיין בניהולו האמנותי של אילן גלבוע. 

תחילת הפסטיבל (20.8)

"הבנאים" הלא הם גברי, אורי, ובועז ביחד עם "הפוליאקובים" אריאל, יעל, ואיתמר יפתחו את האירוע ביחד עם חבורת הזמר "בריזה" במופע המיוחד "יש לי יום יום חג" – בשעה 21.00 באמפידשא עיר ימים. מוקדם יותר בשעה 18.30 בהיכל התרבות ע"ש אריק איינשטיין יתקיים מופע "גונבי הנשיקות" של אורי בנאי ומיי פיינגולד כמחווה לנאווה סמל ז"ל, סופרת ומחזאית ישראלית.

יום רביעי 21.8

באמפידשא עיר ימים יעלה לבמה אחד מגדולי הזמרים והיוצרים הישראליים, יהודה פוליקר במופע להיטים משובח, וישלב בין גיטרות ובוזוקי, מקצבים יוונים - ים תיכוניים לצד להיטי רוק. בהיכל התרבות יזכה הקהל להיזכר בשירים הילדות האהובים עם המופע " הכל אני יכול בחופש הגדול" בהשתתפותם של עמרי רוטברד, דוריס נמני, בן נפתלי, ויעלי ארז. (מופע מכורטס-הזמנת כרטיסים באתר היכל התרבות).

יום חמישי 22.8

לסיום הפסטיווקלי באמפידשא יעלה המופע "שמר פינת וילנסקי" כמחווה למשה וילנסקי ונעמי שמר בהנחייתו של אבשלום קור ובהשתתפות תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית בניצוחו של דודי זבה, כתריה, "הכל עובר חביבי" ויונית שקד. בהיכל התרבות ייהנו באי הפסטיבל משיריו של יגאל בשן ו"הופה היי" במופע "ילד פלא בארץ הצבר" בהשתתפותם של משה דץ, אבי דור, ושלישיית בוגרות "בית צבי".
הכניסה לכל המופעים הינה חופשית מלבד המופע של יהודה פוליקר.
היכל התרבות ע"ש אריק איינשטין בשעה 18:00
אמפידשא עיר ימים בשעה 21:00

אורגד: "מזמין את תושבי העיר ואורחיה"

אהרון אורגד המשנה לראש העיר והממונה על התרבות והאירועים ״הפסטיווקאלי הוא אחד משיאי אירועי הקיץ של העיר נתניה. רק סיימנו בהצלחה את פסטיבל תאטרון הרחוב והליצנות בו השתתפו עשרות אלפי תושבים ואורחים וכבר אנו מארחים פסטיבל זמר ישראלי העושה כבוד ומצדיע ליצירה העברית במיטבה.

השנה הפסטיבל, כהפקת לקחים משנים קודמות, מרוכז במקום אחד נוח, באמפי דשא של עיר ימים, ובאולם איינשטיין הסמוך.
אני מזמין את כל תושבי העיר ואת אורחיה להנות משלושה ימים בלתי נשכחים של מוסיקה ישראלית עשירה ומגוונת״".