פארוק וסורייה | תמונה: פייסבוק פארוק וסורייה: למה הם לא זוג במציאות? פארוק וסורייה | תמונה: פייסבוק

הטירוף סביב הכלה מאיסטנבול סוחף רבים מאתנו, בארץ ובעולם. אוזג'אן דניז \פארוק, אסלי אנבר\ סורייה - הזוג המדהים הזה מציג מסירות, תשוקה ואהבה מטורפת אחד לשנייה. על פניו נראית, התאמה זוגית מושלמת – חלומם הרטוב של כל הזוגות (יותר הנשים). אנחנו לרגע שוכחים שהם חיים בסרט, ואילו אנו חיים את המציאות. אני מאד סקרנית לדעת, אילו פארוק וסורייה היו זוג אמיתי –האם הייתה קיימת ביניהם התאמה זוגית כ"כ מושלמת כפי שמצטיירת לנו בסדרה?

לפי תאריך לידה: מה אומרת התאמה זוגית אוזג'אן דניז ואסלי אנבר?

הנה תאריכי הלידה של הנאהבים והנעימים: אוזג'אן דניז 19.5.1972, אסלי אנבר 10.5.1984...לפי נומרולוגיה חיבור של מספרי הגורל שלהם מצביע על זוגיות המבוססת על איזון בין חומר לרוח. קשר השואף להבנה הדדית, להישגיות וצורך בהכרה\מעמד. ולא הכל מושלם. על מנת לממש את החיבור הנפלא הזה עליהם להיזהר מרכושנות, אגו ומאבקי כוח. שניהם צריכים את השקט והלבד על מנת לממש את עצמם ואת הייחודיות שלהם.

לפי הקבלה: מה אומרת ההתאמה הזוגית ביניהם?

חיבור האותיות מצביע על קשר רוחני ואינטלקטואלי של הערצה הדדית, חוכמה, פתיחות וטוב לב. שניהם לא שיגרתים ויודעים לתת מרחב אחד לשנייה. הם אנשים חזקים ומרדניים שלא אוהבים ללכת בתלם. קיימת משיכה מינית וגופנית חזקה מאוד, אולם יחד עם זאת קשר זה לא מומלץ למיסוד, כי ישנה הרגשה של חוסר כנות מוחלטת של אחד מהם. במידה והיו נשואים- תיתן תחושה של קושי להבין את הצרכים הרגשיים אחד לשנייה. אסלי יותר רגועה ונינוחה ואוזג'אן יותר עצבני וחסר מנוחה. בעת מריבה תיתכן תחושה של חסך רגשי עמוק. שורה תחתונה- קיימת התלהבות ומשיכה בתחילת הקשר, שעם הזמן האהבה הגדולה דועכת ומאבדת מכוחה. 

אז עכשיו אתם מבינים למה פארוק וסורייה לא זוג במציאות? בסדרה, הם לא מחויבים אחד לשנייה. שם הם שחקנים מאוהבים, יש ביניהם משיכה מינית ויודעים יופי למלא להביע תשוקה מתוך חיבור האותיות הנפלא שקיים ביניהם. למזלם- התסריט מכניס להם מילים לפה, הם שחקנים נפלאים וכולנו כאן - מתמוגגים מנחת ורוצים אהבה גדולה כמו שיש להם. כן. אנחנו רוצים לחיות בסרט.

מקורות: נפתלי פרום \ ספר האותיות והשמות המלא לפי הקבלה

 

דעה אישית - פארוק וסורייה: למה הם לא זוג במציאות?

על הכותבת: ציונה אבירם, נומרולוגית, מנטורית בתחום הזוגיות, המשפחה ומערכות יחסים.
מחברת הספר: סודות מחדרי הלב

בלוגים נוספים שכתבה ציונה אבירם:

מפת לידה פארוק בוראן | הכלה מאיסטנבול

סורייה והשחקנית אסלי אנבר: האם יש קווי דמיון ביניהן?

אישה חזקה וטובה ובכל זאת לבד. למה זה קורה?

אני רוצה להתחתן! למה הוא לא מציע לי נישואין?

משבר בזוגיות: אנחנו מרוחקים. למה זה קורה לנו?

היתה זוגיות טובה עד שהתחיל תהליך חזרה בתשובה. מה עושים? 

על אישה דו מינית, "מה יגידו" וההחלטה ללכת אחרי צוו הלב

אני מאוהבת בו והוא לא סופר אותי, האם שווה להילחם עליו?

כולם אומרים שאני מדהימה. למה אין לי זוגיות?

לא מוותרת! אני הולכת להתאהב מחדש בבעלי

על מאהב, חיים כפולים ולמה לא מצליחה להתנתק ממנו?